;_; Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 "Oppdatert: Telenor starter nett-salget 00:01." http://www.itavisen.no/847909/her-er-netcoms-iphone-4-priser Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Folk har også begynt å stille seg opp i kø ved Telebutikken Byporten. Her har vi vært lenge Pølser, brus og liveshow! Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hva er greia med kun 16GB modellen??! Hvorfor i allverden skal det kjøres en "stor" nattåpent event, om de ikke skal tilby "alle" de forskjellige modellene engang? Virker rett og slett patetisk om du spør meg, og jeg håper INDERLIG at de kommer med en offisiell liste over hva som faktisk vil være tilgjengelig i god tid før folk må vurdere å komme seg bortover for å stå i kø! Det er under lavmål om vi faktisk må stå i kø helt uvitende om de faktisk kommer til å selge iPhone 4 32GB Sort eller ikke? Å stå i kø er vel litt lavmål uansett om det er 32GB eller 16GB de selger? (sorry, just couldn't help myself) Spøk til side, håper dere som faktisk ofrer et par timer i kø får det dere vil ha. For min del blir det nok litt venting. Har tross alt ventet i 6 måneder allerede, klarer litt til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg