Gå til innhold

Alt om Iphone 4-lanseringen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kunne ikke sagt hvilken kjede dette gjelder på PM?

Et lite vink om hvilken retning vi burde se for å kunne skaffe oss en iPhone 4 32GB tar jeg imot med STOR TAKK!

Er nok ikke umulig at flere får inn 32GB modeller, men virker som nattåpent arrangementene har kun fokusert på å få inn flest mulig iPhone 4 16GB? Forstå det dem som forstå det kan!

Skal vell selges iPhone 4 32GB fra både Telenor, Netcom og Apple Norge sine egne nettsider utover dagen i morgen? Men smått irriterende for de av oss som sterkt vurderer å stå i nattåpent kø eventuelt ikke kan sikre oss noen 32GB på den måten, det burde hvert fall komme ut tydelig og klar informasjon fra de som holder nattåpent rundt hvilke modeller de faktisk kommer til å selge!

Idiotisk å måtte stå i kø, uten å vite hvilke modeller som vil bli solgt.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Ønsker ikke å fortelle hvilken kjede det gjelder :)Men jeg kan si såpass at vi har lange ventelister på telefonen. Så før du stiller deg i kø bør du kanskje ta en telefon til den aktuelle butikken og høre om de vil ha ledige telefoner på release-dato :)

Lenke til kommentar

I alle dager, det var tidlig å begynne køen klokka 10. Trodde ikke folk var så på hugget. Jobber til 18.00 men da får jeg jeg bare rusle rett ned når jeg er ferdig gitt. Blir noen timer mer enn jeg hadde regnet med men hva gjør man ikke for å sikre seg Epleprodukter på lanseringsdagen :dribble:

Lenke til kommentar

Ekslusiviteten lenge leve. Nei, kunne Apple laget en telefon med Micro-SDHC så kunne brukeren selv valgt, pluss hatt muligheten for å få seg større lagringskapasitet eventuellt en gang senere når lommeboken passer ham/henne.

Lenke til kommentar

Liten heads-up/advarsel til de som skal kjøpe ved Expert Klingenberg.

Expert Klingenberg har tidligere krevd 100 kr for sim-kort ved kjøp av mobil med abb. på stortilbud. Når man kjøper nytt abb med telefon er simkort-utgiften dekket av evt. oppstartsgebyr, og skal ikke betales ekstra for i butikken.

Så hvis de prøver seg på samme greie i kveld, ikke godta det. Greit nok, bare en hundrelapp, men en høyst unødvendig en.

Lenke til kommentar

Mener å ha opplevd noe sånn med betaling for SIM-kort. Om jeg husker riktig så var det betaling hos Lefdal (kan huske feil), men gratis hos Siba. Noen som kan bekrefte at disse 2 butikkene gjør det slik?

Lenke til kommentar

Noen butikker tar betalt for sim-kortet, det står de fritt til å gjøre

Det er vanlig å ta betalt for sim-kort hvis man har mistet sim-kortet sitt, skal ha tvilling-sim, og lignende. Kjøper man mobil med nytt abonnement skal sim-kort være gratis, evt. dekket av operatørens oppstartsgebyr. Dette fikk jeg bekreftet fra kundeservice i ettertid av kjøpet. Sim-kort prisen var heller ikke medregnet i Experts annonserte totalpris.

Endret av genser
Lenke til kommentar

Ja, det er etableringsgebyr jeg mener.

Jaja, det hjelper ikke at du står på ditt og jeg står på mitt. Jeg kan kun henvise til at jeg tidligere har fått det bekreftet at det skal være gratis sim-kort ved kjøp av mobil med abonnement. Uansett om dette stemmer eller ikke skal eventuell sim-kort pris være medregnet i avertert totalpris, det er det vel ingen uenighet om.

Vi får ringe kundeservice i morgen og få fasiten :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...