Whitestone92 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Nå har jeg ventet i 12 dager på en smarttelefon fra netcom, og det viser seg at de ikke har klart å legge mobilen til utsending enda! Hvordan går dette ann? Er dette standard prosedyre fra netcom? Det ekstra kule med dette er at jeg drar til utlandet imorgen, og å hente mobilen var visst helt umulig, kundeservice? Vel, jeg syns ikke det.. Lenke til kommentar
Whitestone92 Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 ikke på lager Isåfall burde de oppdatere siden bedre enn det de gjør, for når jeg bestilte stod det klart og tydelig på lager, med en grønn hake ved siden av. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Har du ringt moobi og spurt hvorfor det tar tid før du poster her da? Lenke til kommentar
E_B84 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Nå har jeg ventet i 12 dager på en smarttelefon fra netcom, og det viser seg at de ikke har klart å legge mobilen til utsending enda! Hvordan går dette ann? Er dette standard prosedyre fra netcom? Nei dette er nok ikke standard prosedyre. Jeg bestilte en iPhone 3GS til samboeren fra de på søndag kveld, og ifølge pakkesporingen kan jeg hente telefonen på postkontoret nå. Så du har nok bare vært uheldig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå