jbb Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg får ikke logget på msn. Kan ikke skjønne hva som er problemet. Kommer bare opp at det er et problem med at tjenesten er midlertidig utilgjengelig. Dette er dog merkelig siden jeg sitter på en pc ved siden av og er innpå msn på den. Har noen hørt/opplevd noe lignende før? Er bare en bagatell, men irriterende likevel. Nettopp reinnstallert xp. noen tips? mvh jbb Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Bruker du samme versjon av messenger på begge maskiner? Lenke til kommentar
jbb Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 ja, det gjør jeg. nyeste msg6. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hadde samme problemet selv, jeg kom ikke på msn, mens sidemannen kom glatt inn. Men dette fiksa seg selv etter et par timer. Lenke til kommentar
jbb Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 fikset det seg etter et par timer? Kommer fortsatt ikke inn., py.. ingen som har noen tips? har reinnstallert det, men kommer fortsatt ikke inn. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 hadde også problemer med msn en gang. Prøvde MSN 5 og Trillian og ingen av dem ville inn. Så prøvde jeg en annen konto, da gikk den glatt inn... Tror nok den profilen din er på en server med problemer akkurat nå jeg... Lenke til kommentar
n1tro Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 1,5 time er ikke "et par timer". Prøv å vent litt til kanskje. Hvis ikke kan du jo teste 5.0 igjen. _Så_ mye forskjell er det ikke.. Lenke til kommentar
jbb Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 men det funker å logge inn på en annen sin pc. Bare vente å se? Tingen er at jeg kan gå inn på min mail på en annen sin pc og en annen sin msn. Men på min pc kan jeg ikke gå inn på verken hans eller min mail :| ... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 samme problem her... jeg har partisjornert disken min.. og jeg kommer inn fra ME... men ikke fra XP... det går heller ikke an å logge inn på noe for det meste... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå