christianelulz Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hei! Jeg har kjøpt meg en Philips Blu-ray spiller, av modellen BDP2500. Det jeg lurer på er om det er en måte å få "hacket" den eller hva man skal kalle det, for å få bruke usb-inngangen til å spille av filmer via en minnepenn? I bruksanvisningen og på Philips sin hjemmeside står det at usb-inngangen kun er for oppdatering av software, men jeg håper på at det er en måte å bli kvitt den sperren at det ikke går an å spille av filmer på minnepenn, i og med at det går an på alle andre dvd-spillere. Hadde vært evig takknemlig hvis noen kunne komme med noen gode svar. Mvh. Christiane. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hvis jeg oppfatter deg riktig så antar du at funksjonen finnes, den er bare sperret. Det er nok ikke så enkelt. Dette er forbrukerelektronikk som inneholder en liten datamaskin. Den kan bare gjøre det den er programmert til. Hvis Philips ikke støtter lesing av filmer via USB så betyr det nok at programmeringen for dette ikke er lagt inn. Å 'hacke' forbrukerelektronikk er svært komplisert. Uten kildekode (eller skjema) tilgjengelig så er det en formidabel oppgave, svært få besitter slik kunnskap. Og ingen slike firmaer gir ut kildekode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå