tvitri Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 I går da samboeren min brukte PC'n hengte den seg opp i tide og utide. Måtte restarte to ganger, og siste gangen ble skjermen sort. Og nå kommer ikke skjermbildet inn. Gikk inn i sikkermodus, og der kommer bildet opp som normalt. Har kjørt systemgjenoppretting uten hell. Har også kjørt Avast fullscan i sikkermodus uten at noe skjer... Er det skjerm eller grafikkdriveren??? Hvordan kan jeg ordne dette? All hjelp tas i mot med takk Lenke til kommentar
JAH Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg vil tro det er drivere til kortet som er problemet, siden du får bilde i sikkerhetsmodus og ikke i "normal" modus.Prøv å avinstaller driverene helt og installer på nytt. Det kan jo hende at skjermkortet har tatt kvelden også.Har et HD4850 som fungerer fint i sikkerhetsmodus, men ikke ellers. Lenke til kommentar
tvitri Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Takk for svar! Hmm... jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal avinstallere driverne jeg. Noen som kan geleide meg litt detaljert gjennom dette? Lenke til kommentar
JAH Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Som regel kan du gjøre det der du avinstallerer programmer. Hvilket skjermkort er det snakk om? Er det ATI/Nvidia kan Driver Sweeper benyttes for å fjerne alt http://www.guru3d.com/category/driversweeper/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå