HulkHaugen Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg her, jeg lurer nemlig på hvordan man styrter øl superfort. Tenker da på én halvliter på under 3 sekunder, og ikke fra bong eller lignende, rett fra glass. Jeg gikk nemlig i militæret med en som styrtet tre halvlitere etter hverandre og brukte under 3 sekunder pr stk, vi tok tiden. Selv drikker jeg ganske fort, men vil tippe nærmere 10 sek eller noe sånt, fordi jeg må svelge unna hele tiden. Jeg har skjønt at poenget er å åpne opp hele kanalen og bare la det renne ned, men får det ikke helt til, hehe. Satte faktisk i en kirke i Aberdeen og trente på det i går, men uten hell vil jeg si... Lenke til kommentar
Magnus1001 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Er som du sier, må kunne åpne "kanalen" og dette er noe du må trene på for å få skikkelig til. et lite tips er og starte med vann! Sjekk denna linken så kansje du skjønner litt mer : ) Chug a beer! Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 28. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2010 Thanks, midt i blinken Nå har jeg noe å øve på når ferien min begynner i morgen kveld, hehe Lenke til kommentar
::PK:: Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 haha! Det så døds fett ut! Har testet litt med vann nå. Det funker faktisk. Men jeg merket at det krever litt trening før det sitter. Det var akkuratt som om at jeg trakk meg 4 -5 ganger i løpet av et halvliter glass, og måtte starte svelget på nytt Men man har ikke så alt for mange forsøk i løpet av en dag til å trene på haha! Lenke til kommentar
... nei. Bare nei. Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Dette er kanskje litt sent, men en av de vanligste grunnene til epeleptiske anfall er at man drikker for mye for fort... Akkurat på måten beskrevet over. SÅ du burde være litt forsiktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå