Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil han ombestemme seg?

Gjest Issi

Anbefalte innlegg

Da eksen min gjorde det slutt for ca 2mnd siden klarte jeg å ikke ringe han og sende meldinger. Jeg var veldig ute av meg i det han gjorde det slutt,men dagen etter sa jeg at det var greit. Etter dette tok jeg ingen kontakt før vi

møttes på fest igjen 3 uker senere. Han gjorde veldig mye for å gjøre meg sjalu . Først brydde jeg meg ikke,men så ble jeg full og ville snakke med han. Vi snakket,og jeg kysset han. Han kysset meg tilbake og sa hvor vanskelig alt var fordi han fortsatt var veldig tiltrukket av meg.. Vi møttes uka etter fordi jeg ville prate ordentlig ut. Det endte med at vi lå inntil hverandre, begynte å kline og til slutt hadde vi sex..:( likevel ville han fortsatt at det skulle bi slutt (av grunner hverken jeg -eller til og med han selv-skjønner .. ) han kom med grunner som at jeg er et følelsesmennnske,og det er ikke han i like stor grad mente han...

Jeg

mener at hvis jg har vist mye følelse er det pga situasjonen vi har vært i i det siste . Han sa han skjønte mitt perspektiv også. Jeg gråt,og han sa at han også syns det var trist og rart.. Spørsmålet mitt er om det er sannsynlig at han vil ta kontakt igjen? Det har gått over en måned..:( mange sier at hvis man spiller kortene riktig etter et brudd,så vil alltid eksen komme tilbake. Har jeg ødelagt alt med å snakke emosjonelt med han på festen,og så møte han der resultatet ble sex..?Eller kan jg begynne på nytt etter det møtet??jeg har som sagt ikke tatt noe kontakt over hodet etter møtet. Har holdt meg stort sett unna felles venner osv. En kamerat av han har bedt meg på fest ut på sensommeren,og jeg er i tvil om jeg skal dra dit,da han mest sannsynlig vil være der. Alt jeg vil er at han skal komme tilbake..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men kan det være en mulighet for at han tenker på meg ennå, og at han tar kontakt med meg igjen, selv om han ikke har gitt lyd fra seg på en måned?? Jeg vet at jeg aldri kommer til å ta kontakt med han igjen. Men har lyst til at han skal gjøre det. Er vanskelig for jeg vet ikke hva han gjør om dagen. Han er aldri på facebook lengre heller virker det som.. flere som har skrevet til han men han har ikke svart på all den tid..så da får jeg ikke stalket han der heller:/ uff..skulle gjerne visst om han en dag tok kontakt igjen.

Fint hvis noen har vært i samme situasjon, og forteller litt om hva de tenkte i etterkant.

Lenke til kommentar
Gjest Breakeven

Han var antageligvis ute etter sexen. Har opplevd det selv. Har det gått 1 hel måned så virker det dessverre ikke som han er så fryktelig interessert i å bli sammen igjen. Husk at gutter lett kan ha sex uten følelser, mens vi jenter blir mye mer involvert. Mitt råd er å komme deg over han og gå videre med livet ditt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...