Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Brukt den siste uken til å tråle diverse forumer angående oppgradering fra canon 400d.

Hadde i utgangspunktet sett for meg 7d, men her kreves det god optikk for å yte kameraet rettferdighet.

Se ser jeg på 50d (som er på vei ut )

men fotoknudsen selger denne CANON EOS 50D m/17-85mm IS som ikke ser helt galt ut

og da har man litt rom til å oppgradere seg på objektiver i tillegg.

Og 50d er jo ikke et dårlig steg fra mitt nåværende kamera..

Eller tenker jeg feil

Takk for oppmerksomheten:-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes ikke dette er et veldig godt tilbud. 17-85mm objektivet er forgjengeren til 15-85mm-en. Førstnevnte er en relativt trist sak, mens 15-85mm-en er en meget trivelig sak.

Da er det bedre å finne et 50D hus og kjøpe objektiv ved siden av.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke dette er et veldig godt tilbud. 17-85mm objektivet er forgjengeren til 15-85mm-en. Førstnevnte er en relativt trist sak, mens 15-85mm-en er en meget trivelig sak.

Det har du sikker rett i.....jeg fokuserte bare på 50D huset jeg, tenkte ikke over objektiv-valget. (Der har jeg min Tamron 17-50mm-favoritt jeg da :yes: )

Lenke til kommentar

Det har du sikker rett i.....jeg fokuserte bare på 50D huset jeg, tenkte ikke over objektiv-valget. (Der har jeg min Tamron 17-50mm-favoritt jeg da :yes: )

Takker for det tipset om objektivet:-) men vi er enige om at 50d er fornuftig i stedet for å sprenge budsjettet på 7d huset? :)

Lenke til kommentar

Takker for det tipset om objektivet:-) men vi er enige om at 50d er fornuftig i stedet for å sprenge budsjettet på 7d huset? :)

Det kan jeg være enig i. Men det kan se ut til å være vanskelig å finne 50D nå. Fant den hverken hos Fotovideo eller Japan Photo. Scandinavian Photo har den, men da i dyre konstellasjoner med objektiver av tvilsom art. Dvs - de har den i bundle med EF-S 17-55mm f/2.8 IS. Det er et meget godt objektiv, så gratis blir det ikke.

Lenke til kommentar

Det kan jeg være enig i. Men det kan se ut til å være vanskelig å finne 50D nå. Fant den hverken hos Fotovideo eller Japan Photo. Scandinavian Photo har den, men da i dyre konstellasjoner med objektiver av tvilsom art. Dvs - de har den i bundle med EF-S 17-55mm f/2.8 IS. Det er et meget godt objektiv, så gratis blir det ikke.

Ser det vanskelig å oppdrive ja, men Scandinavian Photo har huset til 5795 og Japan Photo har 17-55mm til 7890.

Lenke til kommentar

Ser det vanskelig å oppdrive ja, men Scandinavian Photo har huset til 5795 og Japan Photo har 17-55mm til 7890.

Har du tid til å vente? Det kommer (sannsynligvis) en 60D i løpet av sommeren. Den blir noe dyrere enn 50D, men bør bli rimeligere enn 7D.

Lenke til kommentar

Har du tid til å vente? Det kommer (sannsynligvis) en 60D i løpet av sommeren. Den blir noe dyrere enn 50D, men bør bli rimeligere enn 7D.

Joda jeg tåler å vente en stund til:-)

takker for innspill...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Joda jeg tåler å vente en stund til:-)

takker for innspill...

Hei!

Har sjølv oppgradert til 50D og kom over eit pakketilbud på interfoto.no der dei hadde med 17-55 2.8 - sendte ein mail og spurde om det var mulig å få kjøpe berre huset og fikk veldig kjekkt svar.

Dei splittar pakken og sel huset til rett under 4500 inkl mva - eit kjempekjøp.

Får huset rett over helga, men ser at dei fortsatt har to kit på lager :-)

Om du ikkje alt har kjøpt, må du hive deg rundt, så får du eit veldig bra hus til ein super pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...