ManheiM Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Minuset med jobben er at du må opp tidlig på søndager for å selge avisen, så det blir tidlige lørdagskvelder. vil ikke si at å sto opp rundt 8 tiden er så tidelig. Gikk selv med lokalavisa her jeg bor ,som måtte være levert før klokka 9. Så sto opp rundt halv 6 hver søndag(lang rute) i 2 år, så å stå opp rundt 8 tiden er ikke noe å klage på syns jeg Trenger vel heller ikke å legge seg så tidelig heller Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Er flere som abonnerer på Aftenposten enn det er som kjøper VG. Og det er det beste, det eneste jobben består av er å levere avisen. Dvs at du slipper å ringe på og smiske deg til å selge/få tips. Du bruker enkelt å greit ~50 min på å levere den tirs-tors, thats it. Når du blir litt mer dreven går det enda fortere. Selv brukte jeg en halvtime, og lå på 4-5k/mnd. God trim er det og Edit: Dvs 6 timer effektiv arbeidstid i måneden, og minst 4k utbetalt. Det tilsvarer 750 kr timen det. Endret 30. juli 2010 av Bjarnemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå