nomore Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Hei, Er på jakt etter ny strømforsyning/nettagregat til "elektrolabben". Er da på jakt etter en justerbar mellom 3.3-15v som kan levere ca 1-1.5A. Skulle gjerne hatt den i dag(helst i går) og kom da over en de har på Clas Ohlson til kr 698,-, artikkelnr 32-7020. For min del ser den helt grei ut. Nærmeste alternativet eg kommer borti hos for eks Elfa er 69-637-30 til kr 936,-, og den ser ut til å kunne levere mer strøm på lavere spenning. Men det vil nok ikke være et umiddelbart behov for min del. Er det noe å hente eller skal eg bare kaste meg over den fra Clas Ohlson? Clas Ohlson: Elfa Lenke til kommentar
WebSurf Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 Hei. Har hatt den du nevner på clas i ca 5 år. fungerer fint. eneste er som du nevner at den går fra 3.3 til 15, jeg ville hatt fra 0 til 30, men det blir nok uansett den neste. bruker den til hobby rommet. har drevet mye opp igjennom. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 28. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 Kjøpte den i går og så langt har den gjort jobben den er blitt tiltenkt Eneste eg kan kritisere(så langt): - Kun bananplugg-tilkoblinger. Skulle gjerne hatt skrutilkoblinger også. - Maks 15V. Men til 90% av mitt bruk så er dette helt greit. Og eg var jo klar over det Lenke til kommentar
WebSurf Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Skru og banantilkoblinger er det på min. Så de har nok "oppdatert" den litt. Ellers så ser strøm og spenning likt ut. Endret 28. juli 2010 av Wasters Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå