Kobraz Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hei. Har et lite problem... På jobben har vi bare Internet Explorer som nettleser. Det er i seg selv et problem, men har et til: Når jeg skal overføre favoritter fra PC 1 til PC 2, 3, 4 osv... vha USB-penn får jeg ikke med file://-linker Det gjelder linker til html-filer som ligger på egne stasjoner, f.eks. file://P://U11/gov/nett/index.html eller linker til andre maskiner i nettverket f.eks. file://U234-23/nett/index.html Hvis noen har et tips til hvordan jeg skal få med disse linkene når jeg exporterer og importerer favoritter, hadde det vært supert. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Xmarks for Internet Explorer Du kan sjekke om du får brukt denne. Lenke til kommentar
Kobraz Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Xmarks for Internet Explorer Du kan sjekke om du får brukt denne. Takk for tipset, men saken er det at jeg ikke har tillatelse til å installere noe som helst... Så den løsningen fungerer ihvertfall ikke på jobben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå