Mamboo Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hei. Jeg skal nå kjøpe ny mobil og ønsker å ha muligheten for å installere spotify. Hvilken mobil er best å gjøre dette med? Ønsker ikke iphone. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Android-mobil høres ut som noe for deg! Ta en titt på HTC Desire eller SE X10. Muligens kan du vente på HTC Desire HD (Evo 4G), som jeg gjør. Lenke til kommentar
PerTurbo Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Du kan benytte de fleste mobiler som har Android, Symbian eller Iphone. Se her for en fullstendig oversikt http://www.spotify.com/no/mobile/overview/ Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hei. Jeg skal nå kjøpe ny mobil og ønsker å ha muligheten for å installere spotify. Hvilken mobil er best å gjøre dette med? Ønsker ikke iphone. Spørs hva du mener med "best", men om man tolker det på en av de mulige måtene, at du vil installere Spotify på en mobil med best mulig lyd, så kan du sjekke ut Sony Ericsson Xperia X10 (Android). God lyd, godt operativsystem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå