Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det dumt/teit at kvinner handler sexleketøy til dem selv, fordi partneren er for sliten for sex? Si din mening.

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om hvis en kvinne kjøper en sex leke til seg selv fordi partneren er for sliten, vil partneren føle seg erstattet eller tro at h*n ikke er godt nok? Er det teit gjordt?

Samboeren min er jo en som jobber en del og er ofte sliten, så jeg tenkte å skaffe meg et lite leketøy. Blir det dumt eller?

N.b: jeg har snakket med typen om dette altså. ;-)

Jeg vil gjærne høre deres meninger rundt og om disse tingene. Er det dumt å la oss kvinner kjøpe leketøy t oss, fordi mennene kanskje er slitne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig er det, det. Om han har et problem med det, så må det snakkes om. Jeg personlig kunne ikke brydd meg mindre om dama gikk og kjøpte seg en sexleke eller ikke, men det finnes personer som har komplekser. Man føler seg mindreverdig etc. etc. Så det har noe å si i ett parforhold.

Lenke til kommentar

Så lenge det er greit for dere, bør det holde. Andre par kan komme til en annen konklusjon men det bør uansett ikke bety noe for dere. Altfor mange maser/spør om 'er det normalt eller ikke', nei frøken, gjør som du vil så lenge du ikke plager noen andre og det er greit med de som er involvert.

Lenke til kommentar

Men hvordan skulle man håndtere situasjonen hvis partneren følte at den vibratoren eller dildoen var som at han skulle vite/se meg ha sex med en annen person?

Må snakke ut om det mener jeg. Gjentar bare det eldgamle; kommunikasjon. Få ham til å si hva han føler, hva som gjør at han føler seg slik, og du hva du føler. Må kunne komme til en løsning. Er også viktig å ikke bare bøye seg uten videre, er det ikke en "rett ut løsning" burde det kunne være mulig å komme til et kompromiss. Du som velger hvor mye du leker med deg selv.

Lenke til kommentar

Men hvordan skulle man håndtere situasjonen hvis partneren følte at den vibratoren eller dildoen var som at han skulle vite/se meg ha sex med en annen person?

Må snakke ut om det mener jeg. Gjentar bare det eldgamle; kommunikasjon. Få ham til å si hva han føler, hva som gjør at han føler seg slik, og du hva du føler. Må kunne komme til en løsning. Er også viktig å ikke bare bøye seg uten videre, er det ikke en "rett ut løsning" burde det kunne være mulig å komme til et kompromiss. Du som velger hvor mye du leker med deg selv.

Han er redd jeg skal erstatte han med vibratoren/dildoen, men jeg sa jo til han at han kommer alltid til å være bedre enn et leketøy. + At jeg kom jo ikke til å velge en som er større en kuken hans, for det virket det også som om han var redd for.

Lenke til kommentar

Min personlige innstillning til dette var: Dama kan kjøpe hvilket leketøy hun vil og så stort som hun vil. Hun kan også bruke det hver dag om det er det hun vil, til slutt går hun lei og vil ha "the real deal". Si heller at han kan være med å prøve det sammen med deg, hjelpe deg å bruke det etc. Han løsner sikkert litt da:)

Lenke til kommentar

Folkens, damen spirte dere om deres mening angående sexleketøy i et forhold ikke kritikk for at hun lurer på hva andre synes. :tease:

Med det sagt.

For min del så er det helt greit at kjæresten min har sexleketøy. Men jeg må innrømme at jeg prøver å avbalansere det slik at hun ikke for bruk for dem noe særlig ofte. Tror min mannlige ego ikke vil tillate vibratoren flere omganger enn meg, men er også kjekt å bruke den som hjelpemiddel. :)

Lenke til kommentar

Min personlige innstillning til dette var: Dama kan kjøpe hvilket leketøy hun vil og så stort som hun vil. Hun kan også bruke det hver dag om det er det hun vil, til slutt går hun lei og vil ha "the real deal".

Nice, den der likte jeg! :D

Folkens, damen spirte dere om deres mening angående sexleketøy i et forhold ikke kritikk for at hun lurer på hva andre synes. :tease:

Med det sagt.

For min del så er det helt greit at kjæresten min har sexleketøy. Men jeg må innrømme at jeg prøver å avbalansere det slik at hun ikke for bruk for dem noe særlig ofte. Tror min mannlige ego ikke vil tillate vibratoren flere omganger enn meg, men er også kjekt å bruke den som hjelpemiddel. :)

sant det

Lenke til kommentar

Ville nok følt meg snurt hvis dette var noe jeg ikke vikk væmed på.

Egentlig så hadde jeg gitt faen. Det viktigste er at begge parter i et forhold føler lykkè. Men på den annen side hadde jeg vært ekstremt utolerant med "veto" retten hennes når hun ikke vil.

Men det er min situasjon.

Om jeg ofte hadde vært utilgjengelig av ulike årsaker og hun trenger tilfredstillelse, så blir jo saken en helt annen.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...