Grinchen Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Her er noe jeg fant på et annet nettforum: selger brukte truser/strømper Vis som: | | Publisert 6 mai, 2008 - 23:57 av våt_jente 49 hei! jeg er ei 18 år gammel jente, selger mine brukte truser, strømper, etc. send mail til [email protected] hvis du har lyst. du bestemmer når/hvordan jeg skal bruke de Ja greit en 18 år gammel jente har en sannsynligvis lukrativ geskjeft gående. Ikke at jeg er innteresert i hennes produkter, men jeg leste videre da det er litt spennende å lese slike innlegg Så leste jeg dette: hvordan ser du ut? kropp Av gutt22 den 07/05/2008 - 20:08 4 hvordan ser du ut? kropp høyde å sånt? vil gjerne spise dine brukte truser å sokker når de er kroppsvarme:) Dette har jeg problemer med å forstå er det noen som har litt peiling. Dette virker jo litt rart på meg i allefall eller er dette helt normalt? Her er linken til stedet så dere kan se dette med deres egne øyne... http://debatt.sol.no/content/selger-brukte-truser-stromper#comment-55470341 Endret 27. juli 2010 av Grinchen 1 Lenke til kommentar
kjartana Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Mye rart rundt omkring. I Japan hadde de inntil nylig automater som solgte skolejenters brukte truser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg