Gå til innhold

Hva vil lønne seg?

Anbefalte innlegg

Jeg surfet nå litt på komplett.no og fant denne pakken som innegolder hovedkort, 4gb ram og en prosessor. Før jeg fant denne pakken hadde jeg tenkt å kjøpe HK, ram og cpu på denne listen. Spørsmålet er, er det noe forskjell på RAM og HK? Cpu er jo den samme som jeg hadde tenkt med frå før så det er jo grei. Vil det lønne seg å kjøpe denne pakken? Btw. hva er voucher? det står jo at det følger med en Cod:MW2 voucher.

Takk:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg surfet nå litt på komplett.no og fant denne pakken som innegolder hovedkort, 4gb ram og en prosessor. Før jeg fant denne pakken hadde jeg tenkt å kjøpe HK, ram og cpu på denne listen. Spørsmålet er, er det noe forskjell på RAM og HK? Cpu er jo den samme som jeg hadde tenkt med frå før så det er jo grei. Vil det lønne seg å kjøpe denne pakken? Btw. hva er voucher? det står jo at det følger med en Cod:MW2 voucher.

Takk:)

Linkene du gir er identiske.

Lenke til kommentar

jeg har ikke noe fra før, driver på å setter opp en liste over hvilket hardware jeg ska kjøpe, til åc'n jeg skal bygge (har ikke begynt enda) :)er det mye bedre ram og HK? og vil grafikk kortet funke på dette HK?

Endret av nikolaim
Lenke til kommentar

Grafikkortet vil funke på alle HK som har PCIe x16 spor, noe begge disse har.

Kjenner lite til AMD, men regner med at brikkesettet på den fra Komplett er noe nyere. Kortet har dessuten støtte for USB3, Sata 6Gb/s og 2 stk PCIe x16 spor.

Rammen i oppgraderingspakka er raskere, men mm. du skal ooverklokke, har det ingen betydning.

Dersom du heller ikke har planer om å kjøre 2 grafikkort, kan du med fordel gå for en noe mindre PSU. Det finnes uansett bedre og billigere alternativ enn Corsair TX-serien. Jeg ville satset på en OCZ Z-650W, alternativt en modulær Corsair HX650 eller Chill CP-700M (700W).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...