FunC Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 fikk nytt hk (kg7lite) og pross (xp1600+) Her om dagen. Da jeg bare bytta delene og starta opp win igjen ble jeg plaga med at den låste seg til alle tider. Greit tenkte jeg, windows taklet det ikke, så jeg la inn win2k. Men problemet er her enda.... Noen tips? Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Kan være at prosessoren er for varm.. Hadde det samme prblemet med min PC, fordi CPU viften ikke satt skikkelig på og jeg hadde definert i BIOS at over en viss temperatur skulle den stoppe å jobbe.. Så se om CPU vifta er skikkelig på.. Dumbo Lenke til kommentar
CodeMaan Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 har oxo hatt samme problemet, det endte med at jeg måtte levere PC-en på komplett fordi den var defekt, fikk ny raskere, men måtte klokke ned til 805mhz for at den skulle kjøre stabilt.. kjør burnintest, så ser du hvor feilen ligger .. http://www.passmark.com med det programmet kan du sjekke hver bit av PC-en, det matematiske, portene og harddiskene m.m Lenke til kommentar
FunC Skrevet 30. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2002 Er heller tvilsomt at det er tempen, kommer skjeldent eller aldri over 35, Kjørte nettopp burnin testen og da lå tempen stabilt på 34-35. Hvis tempmåleren viser så feil så.. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå