AnQ Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hei Jeg tenkte å begynne me kickboxing mens jeg bur på en hybel med 4 andre. Jeg driver med ishockey og trening til vanlig, men tenkte at jeg ville begynne me kickboxing. Jeg har ingen erfaringer med dette og lurte på om noen av dere kunne nevne for meg et godt trening-opplegg for å komme i form til kickboxing hvertfall eller andre tips om hvordan jeg kan tøye forskjellige muskler som kan være aktuelle for å få en god start som nybegynner på kickboxing. jeg har tenkt å begynne selv aktivt med vekter og trenger tips for hvilke muskler som er aktuelle å trene og hvordan hvis dere har andre tips om hvordan jeg kan få en god start eller andre ting før jeg begynner me kickboxing i de heiletatt så vil jeg være mer enn takknemelig for en mail eller kommentar Mvh Anders Lenke til kommentar
V_B Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg har nylig startet på kickboxing og kan ikke si annet enn at du kan like godt sløyfe forberedelsene og heller starte på kickboxing med en gang. Du kommer til å bli sliten uansett Lenke til kommentar
AVF Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Agreed! Hadde ikke noe særlig godt grunnlag fra før selv (hadde jogget noen måneder og drevet med klatring), og det går fint. Man blir sliten, men sånn skal det jo være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå