mosle Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Heisann, i år har jeg søkt 3 utdanningsprogram jeg kunne tenkt meg, men har ikke kommet inn på noen av dem, på førstevalget ligger jeg som nr 32, på andrevalget står jeg som 14, og 3 valget mitt har av en eller annen grunn blitt byttet ut med transportfag, som jeg ikke vil på i det hele tatt, her står jeg på 5 plass, men problemet er at ikke 1 person har trukket seg i det hele tatt, siden listene ble lagt ut Hva skal jeg gjøre ? Og jeg vil absolutt ikke inn på transportfag, dette har jeg ikke søkt engang Lenke til kommentar
operg Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Alle som har utdanningsrett kommer inn på noe uansett. Har andreopptaket i det hele tatt vært enda? Vent og se. Lenke til kommentar
mosle Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Nei, jeg får vel bare vente å se til det... Men at ikke en eneste person har trukket seg fra noen av de 3 fagene er rart :S Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Ventelistene oppdaterer seg kanskje ikke mellom opptakene. Det vil jo være logisk, siden man kan endre svar osv. Jeg skal ikke si det sikkert siden jeg aldri har stått på venteliste selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå