picachu Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Utdrag fra Komplett sin hjemmeside idag (19.06.03) Hvordan deltar du? --->>Dersom du handler et Abit hovedkort eller skjerkort på Komplett.no mellom 13. juni og 4. juli, kan du delta i konkurransen ved å trykke her! <<--- (dette er støket over på siden) Vi har blitt gjort oppmerksomme på at konkurranser som betinger et kjøp ikke er tillatt i Norge. Av den grunn har vi med umiddelbar virkning fjernet betingelsen om at man må kjøpe et hovedkort eller skjermkort fra Abit for å være med i konkurransen. 5. juli vil vi derfor trekke en heldig vinner blant alle som sender en mail via linken ovenfor. Noter ditt navn, adresse, kundenummer og ordrenummer , slik at vi lett kan registrere deg med i trekningen. Den 5. juli lanserer vi 5 heldige vinnere! For å få ordrenummer må man kjøpe noe eller ? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 jaha!! det var da ikke så mye mer LOVLIGT det da. har ikke handlet på komplett før,men går ut i fra at man må kjøpe noe for å få et ordre nr. Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 De har fattet det nå...sjekk komplett 1 gang til. Look: http://www.komplett.no/k/k.asp?action=page...c0-ad949502b821 Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 ehh oppdaget noe.. jeg er forvirret.. Noter ditt navn, adresse, kundenummer og ordrenummer, slik at vi lett kan registrere deg med i trekningen. Den 5. juli lanserer vi 5 heldige vinnere! Ordrenummer slipper vi vel å skrive opp.!? Lenke til kommentar
trubadurix Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 har dere handlet der før så prøv å sende inn ett gammelt ordrenummer se om det virker (kalles å gå inn bakdøra) Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Da det er ikkje lov med kjøpsbetinga konkuranser, skal ein ikkje trenge å legge igjen noko ordre nr. Sansynligvis berre navn og kundenr viss ein har eit. Trur det er nokon som ikkje har redigert godt nok. For viss ein må ha lagt inn ein ordre for å delta er det forsatt kjøpsbetinga, sjølv om kjøpet er gjort tidlegare. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Noter ditt navn, adresse, kundenummer og ordrenummer, slik at vi lett kan registrere deg med i trekningen. Hvis poenget er som de sier "at vi lett kan registrere deg med i trekningen", skulle det vel strengt tatt bare holde med kundenummeret. Det er unikt for hver kunde ikkesant (?) Virker nesten som de prøver å "lure" folk til å kjøpe noe. Men, vi legger sannsynligvis for mye i dette, skriver navn og kundenummer og sender inn jeg :wink: Lenke til kommentar
picachu Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 De har fattet det nå...sjekk komplett 1 gang til. Look: http://www.komplett.no/k/k.asp?action=page&page=news&topic=b75b5124-b17c-427f-9fc0-ad949502b821 De har IKKE fattet det. Skal man legge inn ordrenummer så MÅ man kjøpe noe. En foreslo t.o.m at det var en skrivefeil eller noe i den retning. Neppe. Det er nok kalkulert. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Som eg skriv i forrige post. Konkurranser som er kjøpsbetinga er ulovlig i Norge. Dermed kan ikkje Komplett kreve eit kjøp for å delta, uansett Det er derfor det står på colaflaskene *(konkurransen betinger ikke kjøp) når det er konkurranser på lappene. Fann ikkje direkte referanse på lovdata. men trur det ligg under lotteriloven. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Møkk Lei Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Meldingen kan ikke sendes fordi en av mottakerne bla avvist av serveren. Den avviste e-postadressen er [email protected]&subject=Konkurranse: Komplett.no. Emne '', Konto: 'pop3.netcom.no', Server: 'smtp.ino.no', Protokoll: SMTP, Svar fra server: '553 5.1.3 <[email protected]&subject=Konkurranse: Komplett.no>... Colon illegal in host name part', Port: 25, Sikker (SSL): Nei, Serverfeil: 553, Feilkode: 0x800CCC79 Dette skjedde når jeg forsøkte å sende... Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 kom igjenn! saksøk komplett.no Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 kom igjenn! saksøk komplett.no Jepp Lenke til kommentar
Lajdden Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Hvis dere bruker huet litt skjønner dere vel at det holder å sende en mail Lenke til kommentar
Møkk Lei Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Lajdden: Var liksom det jeg prøvde på da Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Lajdden: Var liksom det jeg prøvde på da Er bare å fjerne de krussedullene bak @komplett.no Så får du sendt den. De har rett å slett fucket mail linken til... Sendte bare inn kundernr. mitt jeg. Resten vet dem.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Jeg reagerte da jeg så at man måtte kjøpe et ABIT produkt for å være med. Flott dere sier fra til oss andre at det ble endret, slik at vi også fikk være med <-- skal vinne konkurransen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå