AKIversen Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hei, jeg skal søke jobb på torsdag og jeg fikk beskjed om å ta med meg en søknad Jeg er bare 16 og lurer derfor på om dette betyr CV eller bare et ark hvor det står mine ønsker for denne jobben Lenke til kommentar
jevli Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Begge deler Skriv en formell tekst hvor du framstiller deg selv (kort om bakgrunn, interesser, ambisjoner osv osv). Dette er søknaden. Legg ved en CV hvor du har listet opp ting som jobberfaring og utdanning/kursing. Sleng ved "kompetansebeviset" fra ungdomsskolen så blir det nok bra Lykke til 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Begge deler Skriv en formell tekst hvor du framstiller deg selv (kort om bakgrunn, interesser, ambisjoner osv osv). Dette er søknaden. Legg ved en CV hvor du har listet opp ting som jobberfaring og utdanning/kursing. Sleng ved "kompetansebeviset" fra ungdomsskolen så blir det nok bra Lykke til Takk for rådet Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 28. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2010 Men er det egentlig behov for alt dette, når jeg bare skal søke jobb på lageret på elkjøp? Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Tenk om det står mellom deg og en annen like godt kvalifisert. Da vil du gjerne ha levert en god søknad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå