sinnaelgen Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) jeg har funnet 2 Dvd opakere. for meg virker det som om er samme modell selges i forskjellige butikker med forskjellig modell nr. hva er forskjellen mellom butikkene ? Eh53: kpmplett netonnet dustin prisjekt EH63 komplett netonnet dustin prisjakt (pris samenigning) er det noe noen andre dere ville anbefale. kravene: 250 Gbyte harddisk ( det fungerer sikkert med en mindre også men jeg vil ha en stor harddisk) den skal kobles til en tv med scart. den skal også fungere som DVD avspiller. Endret 27. juli 2010 av den andre elgen Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Forskjellen: http://www.panasonic.no/html/no_NO/407002/module/general/compare/products/displayResult.html?p=DMR-EH63&p=DMR-EH53 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) jeg har forklart lit dårlig. det jeg vil vite forskjellen mellom er EH63 som komplett selger og EH63 som netonnet selger og forskjellen mellom EH53 hos komplett.no og netonnet selger. de selger tilsynelatende samme modell men med forskjellig produktnr så hva er forskjellen mellom butikkene ? Endret 27. juli 2010 av den andre elgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå