Foxboron Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Sitter med en nettside til WoW guilden min med Streams. men synes det hadde blitt bedre med en "fold" enn å vise alle videoene på rekke å rad. Tenker meg noe slikt: Video kan ikkno om HTML. bare copy paste ting in og ut osv. men hvordan gjør du dette i HTML? Lenke til kommentar
K-E Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) <html> <head> <title>Spoiler HTML code by K-E</title> <style type="text/css"> .spoiler input { background-color: #e4eaf2; border-color: #000000; border-width: 1px; border-style: solid; width: 90%; color: #000000; font-weight: bold; font-size: 10px; padding: 5px 0px 5px; margin-top: 8px; } .spoiler_content { background-color: #fafcfe; border-color: #000000; border-width: 0px 1px 1px 1px; border-style: dotted; width: 89%; padding: 5px; } </style> <script type="text/javascript"> function showSpoiler(obj) { var spoiler_content = obj.parentNode.getElementsByTagName("div")[0]; if (spoiler_content.style.display == "none") spoiler_content.style.display = ""; else spoiler_content.style.display = "none"; } </script> </head> <body> <div class='spoiler'> <input type='button' class='spoiler_show' onclick="showSpoiler(this);" value='Show/Hide content' /> <div class='spoiler_content' style="display:none;">*Innhold*</div> </div> </body> </html> Edit: Kodet en bedre en Endret 27. juli 2010 av K-E Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 takker men viss jeg skal legge til noe. som: <object width="640" height="505"><param name="allowScriptAccess" value="always" /><param name="flashvars" value="autoPlay=true&channel=xfire_fourplaysubmit&embed=true" /><embed src="http://media.xfire.com/swf/livevideoplayer.swf" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505" flashvars="autoPlay=true&channel=xfire_fourplaysubmit&embed=true"></embed></object> hvor gjør jeg det XD? Lenke til kommentar
K-E Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Plasser hele koden der jeg har skrevet *innhold* <div class='spoiler_content' style="display:none;">*Innhold*</div> Slik at det blir: <div class='spoiler_content' style="display:none;"><object width="640" height="505"><param name="allowScriptAccess" value="always" /><param name="flashvars" value="autoPlay=true&channel=xfire_fourplaysubmit&embed=true" /><embed src="http://media.xfire.com/swf/livevideoplayer.swf" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505" flashvars="autoPlay=true&channel=xfire_fourplaysubmit&embed=true"></embed></object></div> Edit: La til eksempel Endret 26. juli 2010 av K-E Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 får det ikke til å funke <.< der det står "head". det skal hvor >.< tror jeg har plassert det feil. men det er da "body" som skal da plasseres der det skal? Lenke til kommentar
K-E Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Det som står i head skal stå mellom taggene <head> og </head> på nettsiden din (om du i det hele tatt har det) Korrekt, det som står mellom <body> og </body> skal plasseres der du vil ha spoileren Om du gir meg adressen til nettsiden din (her, eller på PM om du heller vil det) blir det mye lettere for meg å veilede deg nøyaktig Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Det som står i head skal stå mellom taggene <head> og </head> på nettsiden din (om du i det hele tatt har det) Korrekt, det som står mellom <body> og </body> skal plasseres der du vil ha spoileren Om du gir meg adressen til nettsiden din (her, eller på PM om du heller vil det) blir det mye lettere for meg å veilede deg nøyaktig det er en sånn ferdig side som Guildmastern i guilden min driver med. http://www.the-prestige.nu/ driver med "The Prestige Live". Lenke til kommentar
K-E Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Siden er oppdelt i <head> og <body> slik den skal være.. Så om du ser øverst i html-dokumentet du skal poste spoileren(e) i så finner du <head> taggene der Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Siden er oppdelt i <head> og <body> slik den skal være.. Så om du ser øverst i html-dokumentet du skal poste spoileren(e) i så finner du <head> taggene der mhm, men jeg må da lete rundt til hvor jeg kan redigere det <.< Lenke til kommentar
K-E Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Det kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med i.o.m at jeg ikke er kjent med administratorpanelet og oppbyggingen på den siden Spør Guildmasteren din du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå