AllFather Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hei Vil bare begynne med at det altid har vært slik, er ikke noe nytt og traumatisk. Begynte bare å tenke på det idag nar jeg saa en voksen mann sitte a smagrine etter et lite uhell med en hammer. Kan aldri huske at jeg har felt taarer ved smerte, spurte mine foreldre paa telefonen og de kunne ikke huske det heller. Eksempel: greide a faa et lite knivkutt, gikk fra peke til lillefinger, kunne se musklene. Surra inn i en klut og teipa fast med pakketeip,endte sa opp med a sla hull i doren med den andre handen fordi jeg ble sa forbanna. Fikk en palle pa droyt 100kg pa foten, ble saa forbanna at jeg sparka den over med samme fot, som ble bade bla og sort. Fikk sikkert et lite brudd, har en klump der na. Fikk en jernstang igjenom foten, traff ikke noe vitalt. Dro den ut, satt plaster pa begge sider og surra med tape. Ble forbanna, boyde stanga og denga den gjentatte ganger mot et stein for jeg lempa den vekk. Slo meg plutselig at dette vel ikke er normale reaksjoner pa smerte og/eller skade. Noen som vet hvorfor det er slik og har det likt? Kanskje er der bare en generasjonsting om a ikke vise svakhet? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Nåja, alle vet du hylgriner når ingen ser på Neida, bare du ikke lar sinnet gå utover andre mennesker hehe Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 jeg har det akkurat på samme måte. I dag gikk det litt hardt utover stue border når jeg smalt tåa i kanten på det. Trenger ikke gjøre vondt heller egentlig, men frustrasjonen kommer hvis noe er i veien og skader deg på en eller annen måte hehe. Vet ikke hvorfor det er slik for deg, men for meg er det oppdragelse med å ikke vise tegn til svakhet Blir som du sier en generasjons greie. "Fra generasjon til generasjon har vi aldri vist svakhet, så STRAIGHTN UP KID!" Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Men å bli så sint er da et stort tegn på svakhet. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 @Gypsy forklar hvorfor, så skal jeg forklare deg hvorfor det ikke er en svakhet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Det sier vel seg selv, når man ikke greier og kontrollere seg selv så er det en svakhet. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Er vel neppe noen svakhet. Kan komme mye godt ut av dette Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Å miste kontrollen over seg selv kommer det neppe noe godt utav. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 La oss si at han havner i en slosskamp, han blir slått veldig hardt og han klikker *BOOOOOOOOM* duden er død!!!!!!1 1 Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 @Gypsy du har jo ikke forklart hvorfor det er en svakhet, du har bare forklart din subjektive mening om sinne. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Folk som er sinna er morsomt. Det er nok bare bra. Tror hvertfall det ikke er noe å bekymre seg over. Jeg blir bare sur når jeg prøver på en ting lenge og ikke klarer det. Det er hvertfall de eneste tilfellene jeg kan slå meg selv i trynet osv i sinne. http://www.youtube.com/watch?v=rDAZy3Sm0g0&feature=PlayList&p=330F84536A7D102C&playnext=1&index=1 Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Der har du meg. Og forstyrrende nokk er det en samboer vesiden av meg her som syns atle virket nøyaktig som meg før "sinne kontroll kurset sitt" :/ Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Bedre å knuse / gå løs på materialer eller ting, en å flyve på nærmeste person synes jeg. Endret 27. juli 2010 av Lumpness Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå