hYLeAPe Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hei. Min bror har et Netcom youngtalk abonnement med ~flere tusen kr. Vi skal nå skifte til Onecall faktura. Hvordan kan han få maksimalt ut av de pengene? Åpen for alle forslag Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 TV program på tv norge eller linende, hvor det er SMS konkuranse? vis jeg forsto deg. Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 OK, så du tror ikke på mulighetene til at netcom lar deg bruke pengene mer fornuftig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hei. Min bror har et Netcom youngtalk abonnement med ~flere tusen kr. Vi skal nå skifte til Onecall faktura. Hvordan kan han få maksimalt ut av de pengene? Åpen for alle forslag Takker for all hjelp! Hva med å vente med å bytte til han har brukt opp pengene på "naturlig forbruk". Regner med at årsaken til operatørbyttet er å spare penger, men å rote bort penger på tull og tøys er jo dårlig økonomi. Men seriously: det beste for ham er å bytte abo til Netcom Flexitalk. Hvis han godsnakker med NC er det mulig at han får godtgjort innestående på YT-konto slik at han kan ringe opp det gjenværende på YT-kontoen, til de lave FT-prisene. Lenke til kommentar
jic Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hei. Min bror har et Netcom youngtalk abonnement med ~flere tusen kr. Vi skal nå skifte til Onecall faktura. Hvordan kan han få maksimalt ut av de pengene? Åpen for alle forslag Takker for all hjelp! Hva med å ringe til netcom og høre med dem og komme til enighet til noe mer fornuftig enn å sløsebort penger. Jeg hadde kontantkort for 4-5 år siden husker når jeg oppgraderte til abb så ble de kronene trukket fra første faktura vet ikke om det forsatt gjelder med skader å ikke å prøve. Lenke til kommentar
TheTiger74 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Og om Netcom slår seg vrang og du alikevel vil bytte... Finn en veldedig sak du "brenner for" og som har "giver tlf"... og ring den til "saldo" er tom...? F.eks Norges Røde Kors Lenke til kommentar
livingman Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 ring til 1881 og før en samtale med damen og se hvor lenge hun kidd :thumbup: ring til radioen og si at det er veldig mye vann i veien ( mellom 2 ferge kaier :cool: ) donere til veldedighet. ( kommer lettere inni i himmelen har jeg hørt ) ring en kineser som kan engelsk og få et lyn kurs i kinesisk til du er tom for peng ? ring til nsb og vent i køen, går fort tom for penga da still deg på gaten med et skilt " gratis telefon samtale for en klem" vis du kjenner noen som spiller " habbo" eller lignende. blir vel de veldig glad i deg beklager kommer ikke på mer i farten. lykke til Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 28. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2010 Ringte å hørte. Får 1500 i cash. Resten forsvinner vel, i guess. Var ikke snakk om mer enn max 2000 så 1500 er vel sikkert fair... Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Dersom du likar musikk kan du bruke resten til å kjøpe mp3 på Platekompaniet. Dette var musikk butikken til Telenor, men fungerer vel no også med andre sim-kort som betalingsmiddel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå