Gå til innhold

Bytte abonnement, hvordan bruke opp penger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Hei.

Min bror har et Netcom youngtalk abonnement med ~flere tusen kr. Vi skal nå skifte til Onecall faktura. Hvordan kan han få maksimalt ut av de pengene?

Åpen for alle forslag :w00t:

Takker for all hjelp!

Hva med å vente med å bytte til han har brukt opp pengene på "naturlig forbruk". Regner med at årsaken til operatørbyttet er å spare penger, men å rote bort penger på tull og tøys er jo dårlig økonomi.

Men seriously: det beste for ham er å bytte abo til Netcom Flexitalk. Hvis han godsnakker med NC er det mulig at han får godtgjort innestående på YT-konto slik at han kan ringe opp det gjenværende på YT-kontoen, til de lave FT-prisene.

Lenke til kommentar

Hei.

Min bror har et Netcom youngtalk abonnement med ~flere tusen kr. Vi skal nå skifte til Onecall faktura. Hvordan kan han få maksimalt ut av de pengene?

Åpen for alle forslag :w00t:

Takker for all hjelp!

Hva med å ringe til netcom og høre med dem og komme til enighet til noe mer fornuftig enn å sløsebort penger.

Jeg hadde kontantkort for 4-5 år siden husker når jeg oppgraderte til abb så ble de kronene trukket fra første faktura vet ikke om det forsatt gjelder med skader å ikke å prøve.

Lenke til kommentar

ring til 1881 og før en samtale med damen og se hvor lenge hun kidd :thumbup: :thumbup:

ring til radioen og si at det er veldig mye vann i veien ( mellom 2 ferge kaier :cool: :cool: )

donere til veldedighet. ( kommer lettere inni i himmelen har jeg hørt :hmm: )

ring en kineser som kan engelsk og få et lyn kurs i kinesisk til du er tom for peng ? :wee:

ring til nsb og vent i køen, går fort tom for penga da :hm:

still deg på gaten med et skilt " gratis telefon samtale for en klem" :)

vis du kjenner noen som spiller " habbo" eller lignende. blir vel de veldig glad i deg :p

beklager kommer ikke på mer i farten. lykke til :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...