Donnie Darko Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Hei. Trenger litt hjelp til å regne ut hva det sammenlagte kaloriinntaket mitt er på en dag. Føler jeg spiser hele tiden, og blir fort sulten. Her er det jeg har spist idag: Havregryn med melk og rosiner (en stor skål sånn ca) 2 hjemmelagde burgere og ett stort glass melk (2 skiver muslibrød, 2 karbonader, salat, paprika og løk) Cornflakes med syltetøy og melk 3 skiver muslibrød med masse omelett og litt salat. 4 skiver muslibrød med smør, banan og leverpostei. + en halv honningmelon. Tror dagen inneholdt ett måltid til, men husker ikke helt hva dette var. Kan noen si meg sånn ca hvor mange kcal jeg får i meg her? Endret 26. juli 2010 av Donnie Darko Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hei! Laget et flytskjema for å rette opp problemet ditt Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Hei. Trenger litt hjelp til å regne ut hva det sammenlagte kaloriinntaket mitt er på en dag. Føler jeg spiser hele tiden, og blir fort sulten. Tror dagen inneholdt ett måltid til, men husker ikke helt hva dette var. Kan noen si meg sånn ca hvor mange kcal jeg får i meg her? Problem løst? Nei Endret 26. juli 2010 av Donnie Darko Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Last ned "Mat og på data" og regn ut. Edit: Hvis du ikke går opp i vekt så spiser du ikke for mye, enkelte og greit. Går du opp i vekt, men ikke ønsker det, reduser mengden mat. Endret 27. juli 2010 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Det er helt umulig for oss å finne ut hvor mange kalorier du får i deg når du skriver " en stor skål sånn ca" og ikke oppgir noe om hvor mange gram det er snakk om. Dessuten burde jo du klare å søke litt rundt på nettet og finne ut hvor mye de forskjellige tingene inneholder selv. Du er da ikke helt hjelpesløs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå