Gå til innhold

Hjelp til inkjøp av Stasjonær PC veske

Anbefalte innlegg

hei

Skal delta på Insomnia40 i England i slutten av august. Men har et lite problem, har et Antec 1200 kabinett som er 21 x 61 x 53 cm. Jeg ble anbefalt til å ha totalt 5 cm me "beskyttelse" på HVER side av pcen altså legg til 10 cm på hvert av de målene: 31 x 71 x 63. Jeg trenger altså en koffert som er HARDCASE og har målene 31 x 71 x 63 MINST, har sjekka dette forumet ogl men finner bare det som ikke er HARDCASE eller rette mål.

Noen som har noen tips her, Pris er ikke så VELDIG viktig bare den ikke er 3000 kr dyr er det greit :p er en pc til 17 tusen skal tas vare på.

På forhånd takk for alle svar osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje litt heavy, men hvis jeg skulle frakte en pc til er verdi av 17 tusen ville jeg sendt det som spesial bagasje, siden jeg tror ikke flyselskapet tar vare på koffertene når de skal ut og inn av et fly. Der tror jeg det bare blir kastet inn og ut. Og jeg forteller av egen erfaring, jeg skulle på LAN bare en halvtime unna og tok bussen, det tålte ikke mitt Antec Nine Hundred.

Kom frem og da var det ikke noe pc på meg nei :(

Så jeg ville vært ytterst forsiktig med den ja :) Og jeg ville sendt den som en spesial pakke.

Lenke til kommentar

Har du originaleska til kabinettet, bruk den, men legg et lag eller to med papp rundt.

Ta av kjøleribba, og ta ut harddiskene og ta med dem i håndbagasjen. Resten av innmaten i kabinettet skal vel holde seg noenlunde på plass :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...