Populært innlegg kandinsky Skrevet 21. august 2011 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 21. august 2011 Var litt frem og tilbake på hvem jeg skulle gå for, men etter Arsenal - Liverpool på lørdag var det vanskelig å styre unna en Sweet Carroll 9-tegning. Tegna i pausene i helgematchene nå 13 Lenke til kommentar
Populært innlegg kandinsky Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 3. oktober 2011 Phil Jones-tegning som jeg dro altfor altfor langt ... Mancrush. 15 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Har du tegna for hånd? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Du er så jævla rutt på de tegningene! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 For hånd ja, men ikke på papir om det var det du mente, Alt. Tegner som regel slike tegninger i Photoshop. Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 For hånd ja, men ikke på papir om det var det du mente, Alt. Tegner som regel slike tegninger i Photoshop. Du er fantastisk flink, niko! Jeg tok turen innom skissebloggen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå