eveant Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Her er mitt bidrag... Paint selvfølgelig :!: Tegnet etter dette bildet Wayne Rooney bilde Endret 28. juli 2010 av Thesilentkiller 1 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Det har faktisk tatt litt tid, så takk for det JohnRichard 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Herlig tegning av Rooney Skal bli godt å se han i den nye drakta snart. Dagens kjappe. Endret 2. august 2010 av niko. 6 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Haha, genial niko. Men begynn å tegn litt i Paint a Trenger inspirasjon Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Tegn Ozil på en drømmende sky ellernoe Det er masse gøy man kan tegne. Tenk på alt du hater ved fotball (klubber, spillere) eller noe du elsker og lag noe ut av det. Tegn Torres som en liten jente eller Drogba som en bæsj. Det trenger ikke være mer genialt enn det, haha. Jeg har neste idé til tegning klar, må bare finne ut hvordan jeg skal gjennomføre den. Lenke til kommentar
Populært innlegg invalid_user Skrevet 2. august 2010 Populært innlegg Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Mitt nyeste verk er blitt skapt, tok meg en liten stund, og jeg må si det er meget vanskelig å tegne med mus. Må skaffe meg en pad. Men er ganske fornøyd med tegningen. Er fortsatt samme simplistiske stilen, men jeg skal bli mer kreativ når jeg eventuelt har en brush og pad. EDIT: Her er den alternative versjonen. Gjorde én liten modifisering. Endret 2. august 2010 av iRoman 14 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Haha, sjef! Elsker denne tråden her Edit: Hvor mye må man ut med for en slik pad ting Niko? Endret 2. august 2010 av Big Tone Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Se der ja. Herlig stykke kunst iRoman. At du gjør det så bra med mus er insane. City-badgen = Priceless. Big Tone: Du kan kjøpe billige varianter til rundt 1000-1500. Wacom Bamboo Fun f.eks. Har aldri prøvd de billigere alternativene til Wacom, men 9 av 10 er fornøyde virker det som. Uansett, så er Wacom et must. Selv foretrekker jeg Intuos-serien fra Wacom, men der måtte jeg opp i 3200,- tror jeg. Husker ikke helt.Det er litt mye hvis man bare skal sitte her å tegne tullete fotballtegninger kanskje, men jeg bruker tegnebrettet mye til jobb osv. og har aldri angra Lenke til kommentar
eveant Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Kunne aldri tenkt meg å legge så mye penger i det, men det hadde vært veldig artig å ha det. Jeg holder meg til mus og paint Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Guess who: Skulle egentlig være hvite sleeves, men jeg kom på det for sent; når jeg prøvde bucket tool ble de svarte grovmarkeringene gråe. :/ Endret 2. august 2010 av iRoman 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Haha, handry og jihad terroristen er gjennomført klasse. Elsket detaljene med City-badgen. Storkoser meg her jeg sitter. Keep em coming Niko og iRoman, jeg er fanboy. Ikke vanskelig å se at det var Rosicky forøvrig. Trengte ikke å forstørre bildet engang Endret 2. august 2010 av Game Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Da presenterer jeg mitt bidrag. Litt stor brystkasse, men det får bare være sånn. Ellers fantastisk fornøyd. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Torres har vel mørkt hår nå, har hun ikke? Ellers flotte tegninger, selv om jeg tenkte på en annen spiller før jeg så kapteinsbindet til Neville. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Torres skrev på bloggen sin i kveld at han har bleket håret sitt. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Haha, du ække sann? Stolt av dere gutter. iRoman. Kjøp deg ett Wacombrett ved neste lønning Endret 2. august 2010 av niko. Lenke til kommentar
Populært innlegg invalid_user Skrevet 2. august 2010 Populært innlegg Del Skrevet 2. august 2010 Dedikert til Gamey. Tror jeg brukte alle mulige arab-stereotyper i denne tegningen. niko. Skal definitivt ha meg Wacombrett ved neste anledning. 10 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Du er en legende i tråden allerede. Den der siste gjør meg stum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå