Deaktivert Konto Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hvorfor ikke bare gå på apoteket... *sigh* Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hvorfor ikke bare gå på apoteket... *sigh* I gamledager var det ikke så lett. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Haha dette virket interessant. Hadde vert stilig og ha en slik bok. Da har jeg noe og lete etter Endret 2. august 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Etter litt å ha kikka på den dokumentaren Dj_Evelen linka til, samt litt googeling fant jeg ut at Oskar Garstein har skrevet en bok om en svartebok som ble funnet i Vinje i 1796. Vinjeboka: Den Eldste Svartebok Fra Norsk Middelalder "Omtale fra Den Norske Bokdatabasen: Med denne utgaven er svarteboka fra Vinje for første gang utgitt i sin helhet. Den ble funnet under rivingen av den gamle stavkirken i Vinje i 1796. og inneholdt blant annet besvergelser, legeråd, rester av en Marialegende, samt elleve hymner til Den Hellige Jomfru Maria i metrisk form. © DnBB AS" http://bokelskere.no...njeboka/136162/ Dette kan jo kansje være ett sted å begynne, har ikke funnet noen plass som sleger den, men finnes sikkert på ett eller annet bibliotek. Da må man passe seg for Vinjerock festivalen i Valdres da? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Fant denne her: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=1594979 Nå er jo ikke dette orginal eller noe slikt, men mye av stoffet er hentet fra svartebøker. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hah, jeg har også den boka Zoro har. ^^ Fant den blant de 10.-11.000 andre bøkene jeg arva av farfar da han vandret hen. Kjekk å ha, selv om jeg ikke har fått noe til å virke enda (og i farten husker jeg ikke helt hva jeg prøvde, men kan sjekke det ut når jeg kommer hjem i september). Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Noen som vil selge meg en svartebok? Har blitt skikkelig nysgjerrig nå. Vil ha en kul bok. :!: Jeg kan gi ganske mye. Eller, når jeg får lønn så. Endret 3. august 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 SELG DEN FOR 222222222222222 KR EDIT: du sa du kunne gi mase penger for den :!: Lenke til kommentar
Immortal Technique Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 SELG DEN FOR 222222222222222 KR EDIT: du sa du kunne gi mase penger for den :!: Hahahaha, troll. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå