Stigah Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hei. Jeg skal ha et opplastingscript på siden min. Jeg fant dette: http://pastebin.no/vj Jeg skal ha et enkelt og greit opplastingstjeneste (for noen folk, ikke for offentligheten) De skal da laste opp bildet via det scriptet. Men det som er problemet er: Hva skal navnet på mappen være? Altså. Når et bilde blir lastet opp, MÅ det jo lagres på siden? Jeg vil at de skal lagres i f.eks. mappen "/opplastinger" , men hvor i huleste skal jeg skrive det i scriptet? Jeg håper virkelig noen kan hjelpe meg her! Jeg takker og bukker på forhånd. - Stig. Lenke til kommentar
slacky Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hei Hei! Ta en titt på scriptet jeg laget, i denne guiden. Integrer det du trenger.. Den benytter seg av mappen "images". Og validerer at bildene ikke innhoder "hack-kodes". Samt sjekker at det er jpg, gif etc.. Her er lenken! (= Any questions? Please feel free to ask! 1 Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Glemte helt av denne tråden. Tusen hjertelig takk skal du ha! Skal ta en titt på det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå