Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Uffda, maks bomtur.

 

Vet ikke om man kan kjøre hele campaignen på guestpass, men det høres litt usannsynlig ut.

 

På WoW er jeg ganske sikker på at man beholder alt på en overgang fra trial til fullversjon, så da er det sikkert sånn på SC også.

Endret av Rata101
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om man registrerer en guest-acc, vil den accounten kunne spille gjennom hele campaignen, og kunne spille multiplayer? Akuratt som en ekte account? Og når man da oppgraderer trialen til fullversjon, så blir ingenting slettet? Match history, achievements, saves osv?

 

En kompis av meg som trenger serru. Han har MAKS uflaks. Bestilte fra elkjøp for 2 uker siden. Det stod at den var sendt - men det var den ikke. Var en feil på sidene deres som listet den som sendt, eller noe. Når sannheten var at de var utsolgt. Så fikk han heller ingen mail om at den var utsolgt. Noe han skulle fått. Men igjen, feil i systemet. Så han ringte elkjøp, spurte hvorfor det tok så lang tid. Og de forklarte. Men sa at de hadde én kopi igjen på lager, som han kunne hente hvis han ville.

 

Så da tok han bussen utover da. For å hente dette spillet. Og historien ender ikke godt her. Spillet hadde blitt STJÅLET, mens han var på vei til butikken. Så starcraft kunne han bare drite i. Lol.

 

Så jeg tenkte at dersom han bare registrerer et guest-pass på battle.net accounten sin, vil han da kunne spille spillet i 10 dager som om han har fullversjon? Og når han da får tak i en ekte kopi, så forblir all data lagret?

 

Han vil kunne fortsette der han slapp ja, det som er viktig å merke seg er at et såkalt guest-pass varer kun i 7 timer med spilling, de 10 dagene er utløpsdatoen med de 7 timene man har til rådighet. Snakker av erfaring for hadde guest-pass før jeg kjøpte fullversjon!

 

Håper det var til hjelp!

 

//Seisi

Lenke til kommentar

Ahh, herlig. Kilde? :)

 

http://sea.battle.net/sc2/en/blog/45237

 

Men husk nå at blizzard har sin egen definisjon på Soon™.

 

edit:

 

Han vil kunne fortsette der han slapp ja, det som er viktig å merke seg er at et såkalt guest-pass varer kun i 7 timer med spilling, de 10 dagene er utløpsdatoen med de 7 timene man har til rådighet. Snakker av erfaring for hadde guest-pass før jeg kjøpte fullversjon!

 

Håper det var til hjelp!

 

//Seisi

 

Det er 14 dager, ikke 10.

Endret av nanotech
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skal spille en turnering nå. Motstanderen min i første runde er diamong league. Jeg er gold. Dette kan bli vanskelig. Slenger opp stream for de som vil se på :b

 

www.xfire.com/live_video/ajaco

 

Au. Han er rank 1 i diamond leaguen. Snakkes da. Slår jeg han her, er det et mirakel.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Ahh, herlig. Kilde? :)

 

http://sea.battle.net/sc2/en/blog/45237

 

Men husk nå at blizzard har sin egen definisjon på Soon™.

 

edit:

 

Han vil kunne fortsette der han slapp ja, det som er viktig å merke seg er at et såkalt guest-pass varer kun i 7 timer med spilling, de 10 dagene er utløpsdatoen med de 7 timene man har til rådighet. Snakker av erfaring for hadde guest-pass før jeg kjøpte fullversjon!

 

Håper det var til hjelp!

 

//Seisi

 

Det er 14 dager, ikke 10.

 

Heh, betale for å skifte nick, ekstremt elskverdig. Eller kanskje man skal si latterlig griskt? Urovekkende trend med tanke på framtiden for battle.net.

 

AtW

Lenke til kommentar

Heh, betale for å skifte nick, ekstremt elskverdig. Eller kanskje man skal si latterlig griskt? Urovekkende trend med tanke på framtiden for battle.net.

 

AtW

 

Blir gratis første gang ettersom jeg har forstått. Deretter blir det jo akkurat som på WoW (name change, gender change, faction change og server change - alle koster).

Lenke til kommentar

Heh, betale for å skifte nick, ekstremt elskverdig. Eller kanskje man skal si latterlig griskt? Urovekkende trend med tanke på framtiden for battle.net.

 

AtW

 

Blir gratis første gang ettersom jeg har forstått. Deretter blir det jo akkurat som på WoW (name change, gender change, faction change og server change - alle koster).

 

Ja, det er jo ekstremt storsinnet, fordi man kan jo ikke bytte nick gratis i samtlige sammenliknbare MP-spill. Det tyder jo ikke akkurat på en framtid med storsinn fra blizzards side...

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...