Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Når du sier det, så blir mitt også mistenkelig varmt når jeg gamer SC2. Vanligvis ligger det på rundt 70 grader, om jeg spiller et krevende spill over en periode. Noe som er varmt nok.

 

Sist gang jeg sjekka, etter å ha spilt SC2 i ~5+ timer, var det på 91 grader.

 

Men jeg gir blaffen. Kortet mitt suger uansett, så om det går i stykker - er det bare å bytte. Må ha nytt om ikke så lenge uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke hver kamp. Var en kamp midt på natta igår, hvor jeg bare ga komplett faen. Og var 100% rolig hele kampen. Jeg vant den med enorm margin. Tror aldri jeg har spilt så bra som i den kampen.

 

Men sånn, om jeg er ordentlig våken. Jeg kan få skikkelig adrenalinkick og høy puls. Det er dritfett :D Jeg får den følelsen mye mer om det er turneringskamper (selv om det ikke er premie. Men jeg har konkurranseinstinkt), eller om jeg gamer mot IRL venner som jeg VIL vinne mot.

Lenke til kommentar

Er det flere som får 180 i puls i omtrent hver eneste kamp? :ermm:

Ja, i 1v1 får jeg 180 i puls og adrenalinkick så det holder. Blir litt vanskelig å klikke på riktig units! Umulig å sove etterpå fordi jeg tenker altfor mye og pga puls, blir som å sove rett etter en løpetur.

 

2v2 går mye bedre, ettersom vi sitter å prater drit over skype mens vi holder på. (voice greiene i starcraft har så sinnsykt dårlig kvalitet). Jeg vet også at ikke alt avhenger av meg.

Lenke til kommentar

Følg med på HD Starcraft og HuskyStarcraft på youtube :) De har mange bra replays av gode spillere. En del av de spiller protoss. Bare å se om du finner noe spennende.

 

Hvis ikke, så er TLO en veldig kreativ spiller - som ofte prøver på mye sinnsykt i kampene sine. Har ikke sett veldig mye på han, men det er sjelden han kjører en standard build. Forrige replay jeg så, brukte han nukes hele tiden. Før det, masset han battlecruisers. Så du vet aldri med fyren.

Lenke til kommentar

Vet ikke hvem du sikter til. Desverre.

 

Forresten, Husky og HD har nå startet en SC2 side. www.starcraftarena.net. Ser lovende ut. Mye bra diskusjon der, samt turneringer.

 

Så snubla jeg over denne siden, for folk som synes det er moro å delta på turneringer. For øyeblikket er jeg påmeldt 4 turneringer. En idag, 2 neste helg, og diskusjon.no sin. Konkurranser er gøy!

 

http://www.teamliquid.net/tournaments/

 

Der har du en oversiktlig side med tournaments.

Lenke til kommentar

Er det flere som får 180 i puls i omtrent hver eneste kamp? :ermm:

 

Jah. Igår så spilte jeg og Someone en match og jeg merka at det var en cloaked unit på vei inn i basen...Antok det var en Dark Templar så pulsen fløy opp i 200 og jeg hadde 200 i APM (Vanligvis ligger jeg rundt 40-50 avg). Mekka Robotics Facility, flytta vek probes, satt opp kanoner etc. etc.

 

Når vi angriper vanligvis så har jeg også ganske høy puls. Prøver og fokusere på alt da, selv om det er ganske vansklig.

Lenke til kommentar

Om man registrerer en guest-acc, vil den accounten kunne spille gjennom hele campaignen, og kunne spille multiplayer? Akuratt som en ekte account? Og når man da oppgraderer trialen til fullversjon, så blir ingenting slettet? Match history, achievements, saves osv?

 

En kompis av meg som trenger serru. Han har MAKS uflaks. Bestilte fra elkjøp for 2 uker siden. Det stod at den var sendt - men det var den ikke. Var en feil på sidene deres som listet den som sendt, eller noe. Når sannheten var at de var utsolgt. Så fikk han heller ingen mail om at den var utsolgt. Noe han skulle fått. Men igjen, feil i systemet. Så han ringte elkjøp, spurte hvorfor det tok så lang tid. Og de forklarte. Men sa at de hadde én kopi igjen på lager, som han kunne hente hvis han ville.

 

Så da tok han bussen utover da. For å hente dette spillet. Og historien ender ikke godt her. Spillet hadde blitt STJÅLET, mens han var på vei til butikken. Så starcraft kunne han bare drite i. Lol.

 

Så jeg tenkte at dersom han bare registrerer et guest-pass på battle.net accounten sin, vil han da kunne spille spillet i 10 dager som om han har fullversjon? Og når han da får tak i en ekte kopi, så forblir all data lagret?

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...