Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Æsj, fy faen jeg hater zerlings. Var på Scrap Station, hvor rampen er ekstra bred, så er vanskelig å blokke den ordentlig av. Så da dreit jeg i det. Og han har faenmeg evig zerlings, det er helt enormt. Æsj, så jævli faceroll. BANELING, ZERGLING HURR DURR

Lenke til kommentar

Æsj, fy faen jeg hater zerlings. Var på Scrap Station, hvor rampen er ekstra bred, så er vanskelig å blokke den ordentlig av. Så da dreit jeg i det. Og han har faenmeg evig zerlings, det er helt enormt. Æsj, så jævli faceroll. BANELING, ZERGLING HURR DURR

Hellion? :)

Pro-spillerene har en tendens til å blokke rampen på Scrap Station selv om det er dritt. Det går jo til helvete når de ikke gjør det. ;)

Lenke til kommentar

Madfrog som er kommentator? Siden han sa Hasu er "one of the best i've ever played with". Regner jo med at han er en top-spiller selv da? Og MadFrog er jo svensk. Og det er jaggu kommentatoren også. Hører det på mils avstand :p

Forresten veldig fornøyd med dagen idag. Første gang på nesten en uke at jeg har spilt multiplayer. Vant 8/10 kamper.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Vet ikke om det er noe spesiellt. Kortet er bare generelt veldig varmt og jeg har hatt veldig dårlig erfaringer med det (Det samme har to andre jeg kjenner). Spillet kjører smooth på ultra uten problemer, men vil ikke ødelegge det med såpass høye temperaturer. Men skal oppgradere snart uansett, så det blir nok gaming til slutt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...