Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste måten for deg å få achivements i SP nå er å loade en save fra før du brukte cheat eller starte campagin på nytt.

 

Det funker ikke :s

Men har starta på ny campaign nå og bestemte meg for å gjøre alle achivements på hvert mission på veien, mye moro ^^

Lenke til kommentar

Det var mer langtenkt enn meg. Som gjorde alle achievements på samtlige missions, etter jeg hadde tatt campaignen første gang. For så å finne ut at jeg må jo gjøre alle på nytt uansett! Dersom jeg skal få resten av achievementene. Jaja. Heldigvis for meg så liker jeg campaignen.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Må nesten sitere Day9 litt vagt her, da jeg ikke husker nøyaktig hvilken spiller han snakket om. Ihvertfall, nevnte spiller hadde ikke en høyere APM enn 140ish. Og han trente sammen med topp spillere i Korea, så det er definitivt mulig å spille svært kompetitivt uten å "spamme".

 

Skal ikke legge noe skjul på hva andre brukere her har nevnt derimot, at det hjelper til å holde "kjappheten" oppe. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Jeg skjønner ikke helt logikken med den "Teams Even" "Slighly Favored" og "Favored". Den viser aldri favored i din favør. Aldri. Og dersom det er "Teams Even" tror jeg du er listet som Favored Hos motstanderen.

 

Så vidt jeg har forstått baseres dette på Hidden rating, altså den faktiske rankingen din. Det ser også ut til at du får mer poeng for å slå en som er ranket som favoritt over deg, mindre om du er favoritt. Og bare for å ha sagt det har jeg selv vært favoritt mange ganger, spesielt om man møter noen som spiller placement-kamp.

Lenke til kommentar

Er det slik at man blir rykket opp rett etter en kamp hvis man endrer ladder? For jeg og en kompis har nå vunnet sånn 14 kamper på rad og ligger på topp av bronze med 150 poeng mer enn nestelaget.

 

Så vi venter i spenning på ladderendring.

 

Dere må "bevise" for b.net at dere kan bli ranket opp. Når dere spiller kommer dere å bli matchet mot høyere ladder folk så hvis dere vinner over dem så er det nok ikke lenge til dere blir promoted.

Lenke til kommentar

Jepp, har sånn halvveis skjønt systemet, men man blir altså ikke flyttet opp uten at man faktisk vinner den siste kampen som "tipper over". Vi har møtt en god del slightly favored og en favored. Vi har venta lenge nå føler jeg, men vi tapte mye tidligere før vi fikk ordentlige build-orders og effektivt klarte å analysere scoutinga.

 

Så er vel kanskje "rested" poengene som gjør at vi får mye poeng, men ligger egentlig over hva vi blir registrert som, fordi selve registreringa er basert på hvem man slår, ikke på hvor mye poeng man får fra det.

 

Jaja, bør vel skje noe snart.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Jepp, har sånn halvveis skjønt systemet, men man blir altså ikke flyttet opp uten at man faktisk vinner den siste kampen som "tipper over". Vi har møtt en god del slightly favored og en favored. Vi har venta lenge nå føler jeg, men vi tapte mye tidligere før vi fikk ordentlige build-orders og effektivt klarte å analysere scoutinga.

 

Så er vel kanskje "rested" poengene som gjør at vi får mye poeng, men ligger egentlig over hva vi blir registrert som, fordi selve registreringa er basert på hvem man slår, ikke på hvor mye poeng man får fra det.

 

Jaja, bør vel skje noe snart.

 

Det er Hidden Rating som avgjør hvilken liga man havner i, og denne ratingen forandrer seg etter hver eneste kamp. Hvor grensa mellom de ulike ligaene går er "forhåndsbestemt"(grensene settes ut fra totalt antall spillere ser det ut som), men det er ikke slik at straks man tipper over grensa rykker man opp. Systemet oppdateres med jevne mellomrom, ca 30 kamper mellom hver gang. Har du en poengsum på Hidden Rating som tilsvarer opprykk, vil du flyttes opp ved neste oppdatering. Det er ikke nødvendig å vinne "den siste kampen" før et opprykk. Det er også mulig å rykke opp flere divisjoner på en gang.

Uansett er det ikke så mye å bry seg om hvilken liga man spiller i, det er Hidden Rating som avgjør hvilke motstandere man får.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...