Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Hm... liten skuffelse i historien allerede, og jeg har ikke installert spillet engang.

 

 

Det er fire år siden Starcraft 1, og Kerrigan har vært stille hele tiden? Men i boken "Queen of Blades" var hun (tilsynelatende) død. Raynor sluttet aldri å lete etter henne, og etterhvert oppdaget skipet hans et nødsignal. Det tok ham til en planet full av zerger og en gjenfødt Kerrigan (bokstavelig talt, hun kom ut av en kokong). Dermed hoppet de elegant over bøkene. *sukk*

 

 

Like greit, har ikke noe sansen for at man skal begynne å blande inn masse bøker og annet spin-off-tull som ikke har noe med spillene å gjøre inn i historien.

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De "fysiske butikkene" (jævlig digg uttrykk...) selger billigere og svelger tapet fordi de håper at folk skal kjøpe ny mus, tastatur, CE, kanskje tilogmed en ny skjerm og spille på.

Vanskelig å drive upsale på nettet - ikke at Amazon ikke prøver så hardt de kan!

 

Å kjøpe over nett har jo vært billigere mtp Starcraft2? (rikitgnok fra butikker som ofte også har fysisk utsalg)

 

AtW

Lenke til kommentar

Skal bruke den kjekke tingen som kalles angrerett når det gjelder CDON. Fått meg CE gjennom bekjente på spiderman, forbausende få som hadde lagt av, dermed kan CDON reise til helvete for min del.

 

 

Heh, samme her. Ringte til nærmeste spiderman (eller "Game", som det vel heter nå) - og de var hyggelige nok til å legge av en kopi til meg.

Fra CDon får jeg bare grøt, de kansellerte orderen min istedet for å prøve å levere. Fin service.

Lenke til kommentar

Hm... liten skuffelse i historien allerede, og jeg har ikke installert spillet engang.

 

 

Det er fire år siden Starcraft 1, og Kerrigan har vært stille hele tiden? Men i boken "Queen of Blades" var hun (tilsynelatende) død. Raynor sluttet aldri å lete etter henne, og etterhvert oppdaget skipet hans et nødsignal. Det tok ham til en planet full av zerger og en gjenfødt Kerrigan (bokstavelig talt, hun kom ut av en kokong). Dermed hoppet de elegant over bøkene. *sukk*

 

 

Like greit, har ikke noe sansen for at man skal begynne å blande inn masse bøker og annet spin-off-tull som ikke har noe med spillene å gjøre inn i historien.

 

AtW

 

Når man installerer får man en rask oppsummering av historien. det hadde ikke vært noe problem å forlenge det litt og tatt med viktige ting som det der. ;)

Lenke til kommentar

har forsket på dette nå, 299 på nett og 399 i butikk! punktum :)

 

Det høres veldig merkelig ut, spesielt med tanke på at Lefdal selger det til 299 både i butikk og på nettet. Har selv plukket det opp til 299 i fysisk butikk :)

Nesten så jeg vurderer å ringe Elkjøp å høre, for å få det bekreftet :)

 

Edit: Ringte elkjøp nå, og de sa at det var 299 i "alle butikkene hun sjekket", og at det skal være samme pris i butikk som på nett. Så prisen på Elkjøp skal også være 299.

Endret av ZyberZone
Lenke til kommentar

har forsket på dette nå, 299 på nett og 399 i butikk! punktum :)

 

Det høres veldig merkelig ut, spesielt med tanke på at Lefdal selger det til 299 både i butikk og på nettet. Har selv plukket det opp til 299 i fysisk butikk :)

Nesten så jeg vurderer å ringe Elkjøp å høre, for å få det bekreftet :)

 

Edit: Ringte elkjøp nå, og de sa at det var 299 i "alle butikkene hun sjekket", og at det skal være samme pris i butikk som på nett. Så prisen på Elkjøp skal også være 299.

 

 

 

Vel.. jeg skulle kanskje ha nevnt at frittstående kjeder selger det for 399 da. menmen :) my bad!

Lenke til kommentar

Når jeg har kjøpt fysisk kopi, kan jeg skrive inn koden på battle.net og laste ned alt derfra? Er alergisk mot dvd-plater nemlig, og har forresten ingen dvd-leser på m11x'en min.

 

Du kan laste ner spillet uten kode også. Det har jeg gjort, just in case jeg får lyst å kjøpe en cd key :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...