Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillt et par placementmatcher i dag jeg også. Ble droppet fra to pga dårlig ping. I det ene av de to lå jeg veldig godt an, motspilleren var vel bare sekunder unna gg. Så kjipt å få de oppført som tapte games pga crappy trådløsnett. :/ Vant den siste da, men hjelper vel ikke stort. :p

Lenke til kommentar

Er det noen her som har lest Code of Conduct, eller hva det nå heter, og dermed er sikre på at man ikke kan bli banned fra battle.net for og mekke i config fila?

Skulle jo helst ungått og svi av skjermkortet :p

Da sender jeg sinte mailer til Blizzard :wee: .

Tviler sterkt på at det kommer kraftige reaksjoner fra B. sin side angående dette, men en vet jo aldri :) .

Og snakker om achivements. Det er jo akkurat det samme som å benytte seg av en fail-proof taktikk for å få flere av de andre. For eksempel den FFA mot 7 insane AI, kan 'jukses' til seg på samme måte (altså teche til BC uten forstyrrelser og kjøre over de gjenværende AI når du har 200 supply).

Lenke til kommentar

Placementkampene fullført. Vant 3 av 5 og havnet i gold. Hvor mange tap kan jeg ha før jeg går ned til silver, sånn cirka? :blush:

Hm, jeg vant også 2 av 5 og havna i bronze. Har virkelig 1 seier så mye å si?

Kommer ann på hvem du vinner mot. B.net bruker hidden ranking for å se hvor god en spiller er. Så hvis du tapte mot de som hadde høy hidden rank og vant mot de med lav hidden rank så blir du plassert i en lav league.

Lenke til kommentar

Placementkampene fullført. Vant 3 av 5 og havnet i gold. Hvor mange tap kan jeg ha før jeg går ned til silver, sånn cirka? :blush:

Kommer ann på hvem du vinner mot. B.net bruker hidden ranking for å se hvor god en spiller er. Så hvis du tapte mot de som hadde høy hidden rank og vant mot de med lav hidden rank så blir du plassert i en lav league.

Folk som ikke har spilt kamper før (altså som nå er i placement) har vel ikke hidden rating?

Lenke til kommentar

Folk som ikke har spilt kamper før (altså som nå er i placement) har vel ikke hidden rating?

Hmm tja kanskje. Men er ganske sikker på at placement matcher ikke spilles bare mellom folk som er i placement. B.net finner folk fra forskjellige leagues og matcher dem mot placement folk for å se hvor de ligger ann.

Eller så hadde det jo ikke vært noe vits? Da blir det sånn at du møter en annen som gjør placement som også har 0 hidden rank, altså du blir alltid plassert i bronze. Men sånn er det nå ikke.

Lenke til kommentar

Man har alltid hidden rating men er vel først etter første placement match den sier noe særlig om nivået ditt ;)

Lenke til kommentar

Det er så utrolig morsomt. Når man er i gold er man veldig avslappet, i Platinum er man litt mer anspent, mens i Diamond er man helt vilt engasjert i kampen. For meg er hver eneste kamp som en turneringskamp, jeg spammer så mye jeg syns er nødvendig, bygger units hele tida, holder øye med mappet hele tida, kontrollerer forskjellige ting på en gang både micro og macro. Det er så herlig å være i en liga hvor jeg kan yte 100% hver gang. :love:

Diamond er virkelig noe for meg som vil forbedre meg så mye som mulig. :)

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Hvordan går det i Diamond da? Får du delt ut litt juling?

Selv har jeg ikke spilt på tre dager av en eller merkelig grunn. Har vel vært for deprimert til å gidde å engasjere meg, men i morgen skal jeg få hanket inn en del poeng. Jeg blir alt for lav rank av å ikke spille. ^^

Lenke til kommentar

Håper på å kunne komme opp i Diamon en dag jeg ja. Byttet til Zerg så droppet ned i Silver igjen. Føles ut som jeg må yte 150% mot Terrans som bare trykker A og D på Barracks. Gold leage var mer spennende, men som Terran der var det heller ikke værre enn å holde seg til 1 taktikk.

Håper jeg kan komme meg oppover etterhvert. Spilt mot mange Platinumspillere i 2v2, og det virker som nivået der egentlig er veldig lavt. Dog er jo Platinum nå hva Gold var i Beta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...