Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har tips til siste oppdraget?

 

 

Klarte meg helt til hun kom 2 gangen, men ultralisk`s er for sterke

 

 

 

Tanks på alle klippene rundt og bunkere i inngangene. Samt en styrke på en del banshees som kan flakse rundt der det måtte være nødvendig. Bruk også alle mercene du kan. De er sinnsvakt gode.

 

 

Lenke til kommentar

Noen som har tips til siste oppdraget?

 

 

Klarte meg helt til hun kom 2 gangen, men ultralisk`s er for sterke

 

 

 

Tanks på alle klippene rundt og bunkere i inngangene. Samt en styrke på en del banshees som kan flakse rundt der det måtte være nødvendig. Bruk også alle mercene du kan. De er sinnsvakt gode.

Takk :)

Får prøve etterpå.

prøvde bare en gang igår med en hær av Thor`s :thumbdown:

Ble zergmat temmelig fort.

Lenke til kommentar

Barracks i hjørnet -> AFK? Hvis ikke, replay takk

 

På en annen side, hadde det vært Barracks i hjørnet hadde du lagt deg for 5 timer siden, og siden ressurser på kartet kanskje varer i litt over en time om du får veldig lange games.. Replay takk :D

 

Ja det var han som hadde barracks i Hjørnet og eg hadde 6 Stalkers på Bakken, han gav seg etter 5 timer. Men eg såg på film

Lenke til kommentar

Jeg og en kompis har spilt 2v2 i hele natt, og har vært nr. 1 i bronze league de siste 5-6 seierne, men har fortsatt ikke rykket opp til silver. Leder snart med 200 points over 2. plass i divisjonen. Hva skjer?

 

For å rykke opp i en liga må du ''bevise'' for Blizzard at dere er klare til å komme opp. La oss ta et eksempel som jeg opplevde. Jeg var mellom rank 8 og 4 i ca 10 kamper, men jeg tapte 2 ganger mot Diamond spillere, så jeg rykket ikke opp. Men med en gang jeg vant mot en Diamond spiller som var mye bedre enn meg ble jeg promotert. :)

Lenke til kommentar

Det har nok skjedd en basetrade her et sted. Så ingen probes igjen og Nexus borte, gjelder begge spillere.

 

Riktigt, han angrip meg når eg angrip han og eg hadde ingen sjangse til og komme meg tilbake, so eg gjore det einaste eg kunne og angreip han so blei det slikt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...