Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde tidenes feteste win ever! Jeg og en kompis ble rævkjørt, så sa jeg "gg" og venta litt med å leave. Så trudde motparten at vi hadde leava så vi fikk victory! :D Kan godt laste opp replayen hvis dere vil se hvor hardt vi ble eid og fortsatt vant :p

Haha,det der er så sleipt :p Merker at minst halvparten prøver seg på det der i 1v1

Lenke til kommentar

Jeg hater platinum league. 90% av alle protoss jeg har møtt i platinum league har brukt cheese. Cannon rush, proxy pylon, bygge hele basen sin i min expo. Er jo værre enn bronze league. Klikker i vinkel når jeg taper kamp på kamp mot forskjellige cheese nå, sykt irriterende. :hrm:

Ser jeg må begynne å sende scouten min rundt hele basen før jeg kan sende den videre.

Lenke til kommentar

Jeg hater platinum league. 90% av alle protoss jeg har møtt i platinum league har brukt cheese. Cannon rush, proxy pylon, bygge hele basen sin i min expo. Er jo værre enn bronze league. Klikker i vinkel når jeg taper kamp på kamp mot forskjellige cheese nå, sykt irriterende. :hrm:

Ser jeg må begynne å sende scouten min rundt hele basen før jeg kan sende den videre.

Jeg elsker Platinum Leage, jeg. Har tapt 2 ganger de siste 25 matchene mine, og de to jeg tapte mot var Diamond med 150-300 games spillt. :) Akkurat nå er jeg Rank 4 Platinum.

Lenke til kommentar

Jeg elsker Platinum Leage, jeg. Har tapt 2 ganger de siste 25 matchene mine, og de to jeg tapte mot var Diamond med 150-300 games spillt. :) Akkurat nå er jeg Rank 4 Platinum.

*host* du spiller protoss da *host* :!:

Vel må nok bare tilvenne meg platinum league. Gikk dritt i starten i gold også, men så kom det seg og nå er jeg i plat.

Lenke til kommentar

Er ikke overbegeistret for cheese jeg heller, men etterhvert som tiden går vil nye taktikker bli tatt i bruk. Så om du opplever at det er mye cheese nå kan det være at du har vært uheldig med motstander eller noe som bare er forbigående.

Spilte et 2v2 i går, vi var terran begge to mot to stk zerg. Fornøyelig opplevelse å se zerg bygge seg inne, mens vi var aggressiv på xp. Gikk som det måtte gå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...