Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+513

Har det for meg at de som spiller på en måte som ikke er raskt nok i fast paced games er gode i 4X games. Takler ikke stressende spill. Jeg er vant med begge deler, synes særlig map making er avslappende. Whoops det har plutselig gått 3 timer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har det mye for seg å plante creep ut til et holdepunkt på mappet med 6-7 overlords? Hvilke fordeler gir det annet en hastighet osv?

Kjappere movement når mange av unitene dine har lav movementspeed og melee attacks gir en vanvittig fordel. Creep gir deg også vision, så det blir passiv scouting over hele kartet.

Jeg mener det lønner seg å ha en queen ekstra for å spre creep for så mye du kan av kartet.

Har forresten sett overlord-creep brukt for å delaye motstanderen sine expands. Han må drepe overlorden og vente på at creepet trekker seg tilbake. I tillegg vet du når han expander, og hvor.

Lenke til kommentar

må si jeg suger :( prøvd et par ganger nå, enten er jeg for treig eller så angriper jeg med alt jeg har og den andre gjør det samme ;(

En fin ting å gjøre for å ikke bli så sjenert i starten er å være mye mer aggressiv, etterhvert som du spiller merker du når det er på tide å angripe, og når det er gunstig å angripe.

Lenke til kommentar

TLO sa selv; Det finnes noen on-creeps units, disse unitsene er så å si ubrukelig uten creep (f. eks. hydra).

Jeg støtter den påstanden der. Hydra får 50% ms på creep. Helt vanvitting, det er forskjellen på liv og død med ganske god margin.

Lenke til kommentar

TLO sa selv; Det finnes noen on-creeps units, disse unitsene er så å si ubrukelig uten creep (f. eks. hydra).

Jeg støtter den påstanden der. Hydra får 50% ms på creep. Helt vanvitting, det er forskjellen på liv og død med ganske god margin.

Spesielt mot upgraded helions i hælene :D

Hadde nettopp en game der jeg grillet 15stk Hydra på en roast med et gjeng helions.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...