Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

60 euro på blizzard store... Blodpris! Noen som har vært på elkjøp eller spaceworld og sett om det koster 299 i butikken og? Har CE til 499 på elkjøp.

Spaceworld tar 399.50, og Elkjøp tar 299 (men såvidt jeg kan se har de "ikke på lager". Var dessuten innom en Elkjøp for 1 time siden, som ikke hadde det i noen hyller.Så mulig de ikke har fått de inn i butikken ennå?)

Elkjøp butikkene selger SC2 for 399 i butikk og 299 på webshop... CE for den saks skyld, koster 499 på både webshop og butikk :)

Høres merkelig ut at de selger den til 399 i butikkene da de har masse reklame om 299 i avisene deres. Hadde jeg klaget på når jeg kom dit ihvertfall :)

Edit: Tok en telefon til Lefdal, og de selger det til 299 i butikk også, ihvertfall i butikken jeg lurte på :)

Endret av ZyberZone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spaceworld tar 399.50, og Elkjøp tar 299 (men såvidt jeg kan se har de "ikke på lager". Var dessuten innom en Elkjøp for 1 time siden, som ikke hadde det i noen hyller.Så mulig de ikke har fått de inn i butikken ennå?)

Det er jo litt standard Elkjøp å ta lavere pris en alle andre på produkter de faktisk ikke har inne (eller har veldig få eksemplarer av) :)

Lenke til kommentar

Jeg var dum nok til å ikke få regget Battle.net kontoen min tidligere, den verification e-posten bruker evigheter på å nå meg, og jeg har sendt to av dem ut :\

Noen andre som har laget konto på Battle.net i dag, og fått bekreftelse i e-posten enda?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Elkjøp-avisen sier 299,- og dette er prisene de skal benytte ute i butikk.

post-75438-1280226981,5895_thumb.jpg

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar

Er det fra elkjøpavisen? Så mer ut som fra nettsiden, det er jo et "legg i handlekurv"-ikon der.

AtW

De har veldig fancy tilbudsavis på nett. Samme som du får i posten, men når man leser den på nett, kan man trykke på "Kjøp" ved hvert produkt. Veldig kjekt egentlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Det er den som er lagt ut på nettsiden deres, ja, men ut i fra tidligere erfaringer også dette den samme som sendes ut i folks postkasser. Nå står det ei heller noen merknad om at det er internettpris der.

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Det synes jeg i så fall er meget rart. Her er listen over butikker som annonsene gjelder for, så jeg ville nok forsøkt å ta med avisen (for de som måtte ha fått den i posten) til Elkjøp, og anklaget de for brudd på markedsføringsloven. ;)

Lenke til kommentar

Skal bruke den kjekke tingen som kalles angrerett når det gjelder CDON. Fått meg CE gjennom bekjente på spiderman, forbausende få som hadde lagt av, dermed kan CDON reise til helvete for min del.

Spiller campaign så det suser nå, selv om singleplayer ikke er helt min ting. Var mye dill og dall, men lost viking var helt konge. Likevel føler jeg liksom at jeg må klikke på alt tullet for å få med meg alt innholdet. Gjennomført av Blizzard, selv om det føles noe veldig WC3 over oppdragene, ikke at det er noe negativt.

Lenke til kommentar

cdon.com har fjernet alle produktanmeldelsene på spillet da det var tonnevis med negative omtaler om dem der og dette er siste gangen jeg bruker de.

Var innom lokale elkjøp i dag og der så det ikke ut som om det var noen storrelease av SC II ingen plakater eller spill i butikken så må nok vente på CE fra cdon.com.

Lenke til kommentar

Hmrf. En skulle jo tro at digital store ville være billigere enn fysisk kopi. En kan jo legge inn sin nøkkel og få akkurat det produktet en kan kjøpe digitalt og bruke akkurat like mye båndbredde. Forskjellen ligger i at fysiske butikker tar sin andel, mens via B. store så går mer eller mindre alt til Blizzard.

Merkelig, og irriterende. Får utsette kjøpet mitt og spille Natural Selection 2 Alpha (kom igår :wee: ).

Lenke til kommentar

Hmrf. En skulle jo tro at digital store ville være billigere enn fysisk kopi. En kan jo legge inn sin nøkkel og få akkurat det produktet en kan kjøpe digitalt og bruke akkurat like mye båndbredde. Forskjellen ligger i at fysiske butikker tar sin andel, mens via B. store så går mer eller mindre alt til Blizzard.

Merkelig, og irriterende. Får utsette kjøpet mitt og spille Natural Selection 2 Alpha (kom igår :wee: ).

Jeg synes ikke det er overraskende i det hele tatt at de selger til normal retail-pris. Ihvertfall ikke nå i starten,

AtW

Lenke til kommentar

Hm... liten skuffelse i historien allerede, og jeg har ikke installert spillet engang.

Det er fire år siden Starcraft 1, og Kerrigan har vært stille hele tiden? Men i boken "Queen of Blades" var hun (tilsynelatende) død. Raynor sluttet aldri å lete etter henne, og etterhvert oppdaget skipet hans et nødsignal. Det tok ham til en planet full av zerger og en gjenfødt Kerrigan (bokstavelig talt, hun kom ut av en kokong). Dermed hoppet de elegant over bøkene. *sukk*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...