Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

hører at det er en bugg som kan brenne skjermkortet ditt

Krysser fingrene for at det er den buggen som ikke har ødelagt 2 av skjermkortene mine. Skjedde mens jeg spilte SC2.

Lenke til kommentar

Fin blogg romis, eg kommer garanert ti å følge med, trur mitt starcraft 2 CE kommer i posten imåro, gleder meg til å begynne og spille online, siden eg har spilt mot AI ganske lenge no. Kommer ikkje til å få spillt so masse imåro, me gleder meg til å komme online.

Lenke til kommentar

Fin blogg romis, eg kommer garanert ti å følge med, trur mitt starcraft 2 CE kommer i posten imåro, gleder meg til å begynne og spille online, siden eg har spilt mot AI ganske lenge no. Kommer ikkje til å få spillt so masse imåro, me gleder meg til å komme online.

 

Du har bare å glede deg. I samme slengen bør du registrere deg på www.teamliquid.net Veldig mange fine tråder for å hjelpe nye spillere der.

Lenke til kommentar

tror jeg må slutte med sc2. jeg har altfor mye gamer sinne til å kunne spille dette spillet online. taper mot så mye dritt spillere at jeg klikker i vinkel altfor mange ganger i løpet av en kveld.

dør av hjerteinfarkt snart tenker jeg..

UFF

 

Du høres ut som meg i mine yngre dager. :fun:

Lenke til kommentar

tror jeg må slutte med sc2. jeg har altfor mye gamer sinne til å kunne spille dette spillet online. taper mot så mye dritt spillere at jeg klikker i vinkel altfor mange ganger i løpet av en kveld.

dør av hjerteinfarkt snart tenker jeg..

UFF

 

Du høres ut som meg i mine yngre dager. :fun:

godt å høre...

vurderer bare om det er verdt det.. skremmende lite framgang

Lenke til kommentar

Gjør som meg for å bli bedre: Spill 10 kamper hver dag, og se hvor fort det hjelper.

 

Forresten, som dere sikkert ser på bloggen så kan jeg mye enklere si hva jeg virkelig vil si på Engelsk. I can express myself much easier when writing Engelish, and not Norwegian. :)

Lenke til kommentar

Fin blogg romis, eg kommer garanert ti å følge med, trur mitt starcraft 2 CE kommer i posten imåro, gleder meg til å begynne og spille online, siden eg har spilt mot AI ganske lenge no. Kommer ikkje til å få spillt so masse imåro, me gleder meg til å komme online.

 

Du har bare å glede deg. I samme slengen bør du registrere deg på www.teamliquid.net Veldig mange fine tråder for å hjelpe nye spillere der.

 

Det var ein fin side, sitter og ser på ein stream nå av ein som heiter Trump, han spiller Terran da og eg spiller protoss, men fortsatt underholdende. Han virker ganske skilla da han er i Diamond League.

 

EDIT, fant ein protoss steam også no, kan sikkert lære noe.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...