Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har lyst til å teste ut streamen før turneringen, men jeg trenger noen å streame. Noen som har lyst?

Helst sånn nå.

 

Tja, hva skal jeg gjøre? Kan godt være forsøkskaninen din da jeg ikke har noe bedre og gjøre uansett (2v2 partneren min er buzy med no andre greier)

Lenke til kommentar

hører at det er en bugg som kan brenne skjermkortet ditt

 

Etter hva jeg har erfart er det kun nVidia som har dette problemet. Alle jeg har snakket med som har ATi kort har ikke hatt det problemet, inkludert meg selv. Men så ser jo jeg på GPU gradene konstant, da. Samt CPU gradene.

Lenke til kommentar

hører at det er en bugg som kan brenne skjermkortet ditt

 

Etter hva jeg har erfart er det kun nVidia som har dette problemet. Alle jeg har snakket med som har ATi kort har ikke hatt det problemet, inkludert meg selv. Men så ser jo jeg på GPU gradene konstant, da. Samt CPU gradene.

 

jippi at jeg har nVidia da :(

Lenke til kommentar

hører at det er en bugg som kan brenne skjermkortet ditt

Er ikke buggen at spillet ikke har noen begrensning på fps i menyen, slik at spillet vil oppdatere menyen hele tiden så fort kortet klarer det, uten at det egentlig er noe å oppdatere?

Visstnok en enkel fiks ved å legge til en begrensning i configfila. Om det er en annen bug, så har jeg ikke hørt om den :) .

 

frameratecap=60

frameratecapGlue=30

Lenke til kommentar

hører at det er en bugg som kan brenne skjermkortet ditt

 

Etter hva jeg har erfart er det kun nVidia som har dette problemet. Alle jeg har snakket med som har ATi kort har ikke hatt det problemet, inkludert meg selv. Men så ser jo jeg på GPU gradene konstant, da. Samt CPU gradene.

 

jippi at jeg har nVidia da :(

 

Er ikke noe stort problem, er bare at de ikker har noen fps sperre så menyen kjører vel om du har lukket de eller noe sånt. Kan fikses ved å legge til disse to linjene:

 

frameratecapglue=30

frameratecap=60

 

De skal legges til i variables.txt som ligger i dokumenter - starcraft.

 

ITavisen - SC2 kan brenne opp skjermkortet ditt

 

edit: ..skriver for sakte ^^

Endret av Wabakki
Lenke til kommentar

Fyfaen så trist jeg er nå. Døgna slik at jeg skulle fått henta Sc2 tidlig i dag. Muttern påtok seg å hente det, så jeg tenkte ikke mer på det. La meg til å sove siden hun ikke kom igjen før litt senere og så glemte hun det: (

 

Men har sett på I Suck At Starcraft 2 i natt / morges, så jeg har fått litt inspirasjon.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...