Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Jeg har en kompis som er profesjonell CoD-spiller (var). Han tjente ca. 20 000 i snitt i året, utenom turneringsgevinster. Og han spiller for en av de beste klanene som heter MSI Fnatic.

 

Så å basere livet sitt på inntekt fra gaming er sinnsykt spør du meg. - Men det er selvsagt mulig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hvis jeg blir proff i Korea, så er det fordi jeg tjener nok penger til å opperetholde et normalt liv i Korea. ;)

 

utenom det så går jeg Resturant og Matfag akkurat nå, og det er alltids resturanter rundt om kring i verden.

SC2 er ikke en inntekt du kan basere livet ditt på. Beklager at jeg kanskje ikke er så støttende, men jeg er gammel og sur.

 

Når man er profesjonell i Korea får man ikke kun penger fra konkurranser, man får utstyr og penger fra sponsorer, samt hvis du er medlem i en ''klan'' får du betaling hver måned av lederen for å bli i klanen.

Du spiller ikke SC2 om 20år. Nuet og nær fremtid er ikke det man tar utdanning for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De fleste som spiller Starcraft profesjonellt spiller 5-10 år. Det kommer også Starcraft III etterhvert, og jeg er overbevist at Starcraft II vil vare en god stund. Jeg kommer antageligvis til å ha en jobb utenom også, deltidsjobb hvis jeg er i Korea, og full jobb hvis jeg er i Norge.

 

Skal også flytte til Canada etterhvert, så håper jeg får en god jobb der, også.

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Selcfølgelig er alt mulig, men som alle andre sporter, det er en liten hådnfullk folk helt på toppen i verden som tjener penger på det, det holder ikke vå være blant de 0,1% beste i verden. Man må være i den aller ypperste elite. Og det er det få som er.

 

AtW

 

Det er sant, men jeg har i hvertfall lyst til å være såpass god at jeg kan være med i turneringer i Korea. Jo mer jeg øver, jo bedre blir jeg, og man må jo trene hardt for å bli så god.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Så lenge Activision er med blir StarCraft III en Fps/RPG med slippdato 2012. neida de går ikke så langt. De bare kaller opp ett nytt Cod spill.

Call Of Duty: Terran Warfare. Deretter Call Of Duty: Terran Warfare 2 and the mystery of Xel'Naga. (IW eller Treyarch)

 

Har en lei følelse at de kommer til å få slike ideer. For det er jo sikre penger.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Såvidt jeg har hørt, så har Activision ingenting å gjøre med Blizzard utenom at de eier det. De kan ikke bestemme at de skal slippe to spill i året osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Såvidt jeg har hørt, så har Activision ingenting å gjøre med Blizzard utenom at de eier det. De kan ikke bestemme at de skal slippe to spill i året osv.

Betyr ikke eierskap at Activision kan bestemme over alle spill lisensene om de vil?

Bobby Kotick er sjefen. Er ikke lenge siden han ville ha MMO Call Of Duty.

 

 

StarCraft Ghost ja. Mange som har glemt det.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Såvidt jeg har hørt, så har Activision ingenting å gjøre med Blizzard utenom at de eier det. De kan ikke bestemme at de skal slippe to spill i året osv.

Betyr ikke eierskap at Activision kan bestemme over alle spill lisensene om de vil?

 

Bobby Kotick er sjefen. Er ikke lenge siden han ville ha MMO Call Of Duty. 

http://www.maximumpc.com/article/news/blizzard_activision_“hasnt_changed_anything”_about_us

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Jepp bra det men hva om Activsion bestemmer seg for å selv utvikle en spin-off? De forstyrrer ikke Blizzard men kan ødelegge en serie alikavel.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Har nå havnet i Platinum (2v2 random) etter å ha startet i bronze for noen dager siden. Ingen aning hvordan det faktisk skjedde med tanke på at jeg bare spilte 3 matcher i gold :S

 

Er ikke spesielt flink så nå blir det nok et skudd i baugen for den stakkers statsen min.

Endret av Nwader
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...