Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for støtten. Hvis jeg en dag kommer på lik linje med Idra, Whitera, Sen, Huk, Flash, Boxer osv, så kommer jeg til å flytte til Seoul i Korea, der hvor alle konkurransene holdes. :thumbup: Store drømmer i framtiden, men jeg har god tid på meg.

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Not to rain on your parade. Men et fokus på utdannelse vil kanskje være litt lurere.

 

Helt klart. Men det er jo fullstendig mulig å kombinere.

Om du skal bli proff i Korea er det ikke mulig å kombinere.

 

Hvis jeg blir proff i Korea, så er det fordi jeg tjener nok penger til å opperetholde et normalt liv i Korea. ;)

 

utenom det så går jeg Resturant og Matfag akkurat nå, og det er alltids resturanter rundt om kring i verden.

 

Tror nok det er letter nå enn for ett par år siden i alle fall. Med tanke på hvor enklere og vanligere det er med onlineturneringer og sånn. Og siden starcraft er født på nytt så hjelper vel det på også.

 

For å nevne et eksempel holder Blizzard i sammarbeid med en gruppe i Korea en turnering i Korea som holdes i 2011. En turnering hver måned for året, og førstepremien er 500,000 nok hver måned til den som vinner førsteplassen. ;)

Endret av Romis
Lenke til kommentar

 

Hvis jeg blir proff i Korea, så er det fordi jeg tjener nok penger til å opperetholde et normalt liv i Korea. ;)

 

utenom det så går jeg Resturant og Matfag akkurat nå, og det er alltids resturanter rundt om kring i verden.

SC2 er ikke en inntekt du kan basere livet ditt på. Beklager at jeg kanskje ikke er så støttende, men jeg er gammel og sur.

Lenke til kommentar

 

Hvis jeg blir proff i Korea, så er det fordi jeg tjener nok penger til å opperetholde et normalt liv i Korea. ;)

 

utenom det så går jeg Resturant og Matfag akkurat nå, og det er alltids resturanter rundt om kring i verden.

SC2 er ikke en inntekt du kan basere livet ditt på. Beklager at jeg kanskje ikke er så støttende, men jeg er gammel og sur.

 

Når man er profesjonell i Korea får man ikke kun penger fra konkurranser, man får utstyr og penger fra sponsorer, samt hvis du er medlem i en ''klan'' får du betaling hver måned av lederen for å bli i klanen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...