Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg endte opp med å pyse ut og cheate på siste mission, helvete heller skulle på jobb tidlig på morran og tenkte bare jeg skulle "gjøre ett sc mission" som tilfeldigvis var første mission på char, deretter ble jeg jo sittende og satte meg bom fast på siste mission. Spiller forsåvidt på hard. Var til slutt en milimeter unna å klare det og da klikka det for meg, måtte sove men kunne ikke sove før jeg fikk se slutten, arg :p

Hvordan folk klarer det mission på brutal er beyond me.

Lenke til kommentar

Hva skal til for å gjøre det bra i FFA? Spilte placement match, og ble knust. Hadde ikke sjangs. Fikk angrep mot meg hele tiden, fra mange av motstanderne. Rakk aldri å angripe selv, og forsvaret mitt ble knust lett. Jeg var protoss.

Lenke til kommentar

hadde de implementert offline achievments hadde de nok vært stor mulighet for at folk hadde klart å cheate. Achievmentene skal ta årevis å bli ferdig med, hele poenget for de som kjemper etter achievments hadde jo fort forsvunnet. Så lenge en får spillt online så må da det holde :)

So? Hvorfor skal jeg bry meg om noen jukser seg til singleplayer-achievments? Er vel ikke noe problem å jukse det til seg nå heller antakelig? Er ikke det bare å låne en savegame?

AtW

hehe kanskje andre hadde brydd seg? :p Hele achievment systemet de åpenbart har brukt jævli med tid på hadde vært helt fåfengt.. Nei det holder absolutt ikke å låne en savegame, achievments er ikke knyttet mot savegamene dine.. på samme måte som de ikke er knyttet til dem på feks playstation eller xbox.

Lenke til kommentar

Usj, møtte akkurat en terran som brukte medivacs til å scoute FOV slik at siegetanksene hans kunne skyte lengre enn mine, faen ikke dumt. Backstabbet med banshees, men var ikke godt nok, ble litt lammet av å ikke kunne pushe siegetanksene hans, jeg burde jo spredd ut folka mine, men istedenfor så ble det bioklump for å ta de ut og det kostet for mye...

Lenke til kommentar

Flaks.

Du kan jo alltids bare bunkre opp og masse tire 3 units.

Det er en god mulighet det, og jeg skal fortelle deg, at jeg hadde Cannons både ved rampen min, på kantene og ved Nexus. Hadde sikkert 20 Cannons, men det hjalp ikke når jeg konstant ble attacka av 2-3 stykker.

Lenke til kommentar

haha :D

Første bronse kamp 1v1

repimg-33-136828.jpg

Mine feil, slik jeg oppfattet det:

Ikke flink/rask nok med expansion, blant annet til å beskytte.

Valgte feil tech, trodde han skulle gå for roaches

skulle ha lagd flere zealots når jeg så han fikk hydra

hvis du følger med på mine ressurser, så er jeg elendig til å bruke "pengene" effektivt, så mye som 5 min av kampen hadde jeg nesten 2 k minerals.

Eventuelt andre feil jeg gjorde, kan dere godt poengtere, jeg er her for å lære :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...