Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Bruker uansett denne posten til å spørre om noen vil ha noen practice matches mot meg (leter etter terrans/toss (er selv zerg)) jeg er currently i platinum og trenger øvelse mot spesielt 2gate rushes som går over til 4gate fra toss (alle i diamond gjør d og jeg begynner og nerd-grine) :C

Denne hjalp meg mye med akkurat det :)

Du finner del 2 i baren ved siden av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme gjelder der, AI aner ikke hva den driver med spør du meg :p

Jo? De rusher jo så sinnsykt fort!

da må du rushe fortere da. du vet jo at han kommer fort, da må du lære deg å time riktig så du får ut nok units til å overleve.

This.

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar

Bruker uansett denne posten til å spørre om noen vil ha noen practice matches mot meg (leter etter terrans/toss (er selv zerg)) jeg er currently i platinum og trenger øvelse mot spesielt 2gate rushes som går over til 4gate fra toss (alle i diamond gjør d og jeg begynner og nerd-grine) :C

Denne hjalp meg mye med akkurat det :)

Du finner del 2 i baren ved siden av.

har sett den, men den hjelper ikke, fordi hovedproblemet er hvor mye 2gaten setter meg tilbake, ikke 4gaten generelt :C

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Hahahaha, fy faen jeg lo, genialt! Men jeg forstod ikke "In space, everyone can hear me scream. Because im the banshees, get it?" :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Føler at Zerg er for svak i dette spillet. En battlecruiser og noen fotsoldater og vips.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Føler at Zerg er for svak i dette spillet. En battlecruiser og noen fotsoldater og vips. 

Zerg har jo f.eks burrowed infestors som kan launche en HAUG med Infested Terran som tar uhyre mye damage, og du kan gjøre det mens du er burrowed. Ha ca 20 infestors, og noen units forran slik at infested terran ikke tar skade, siden de ikke tåler så mye.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Tråden er igjen de-stickyfisert. Det ble litt mange sticky-tråder i kategorien, så en liten opprydning var på sin plass. En så aktiv tråd som dette vil uansett alltid befinne seg på toppen.

Reaksjoner på dette tar vi via PM, slik at vi unngår OT i tråden her.

Jeg ble forresten eid av infested terran går, men må gi meg selv skylda for det tapet da jeg hadde ingen detektorer i hovedbasen...

Lenke til kommentar

Zerg har corruptors som gir bonus dmg mot bc - bruk corruption som gir enda mer bonus dmg.

Zerg har infestors som kan ta neural parasite (mind control) og da tar den rett og slett over bc'en som gjør at du lett kan angripe den med en gruppe hydralisker eller corruptors etc.

Lenke til kommentar

Zerg har jo f.eks burrowed infestors som kan launche en HAUG med Infested Terran som tar uhyre mye damage, og du kan gjøre det mens du er burrowed. Ha ca 20 infestors, og noen units forran slik at infested terran ikke tar skade, siden de ikke tåler så mye.

20infestors? tror nesten ikke d ville funket i bronze league engang min venn

Desuten bruker man bare infested terrans til en ting, og d er å plassere dem inne i marine bunker eller tankse klusters for så å få tankser til å gjøre splash på deres egne tropper

Lenke til kommentar

Zerg har corruptors som gir bonus dmg mot bc - bruk corruption som gir enda mer bonus dmg.

Zerg har infestors som kan ta neural parasite (mind control) og da tar den rett og slett over bc'en som gjør at du lett kan angripe den med en gruppe hydralisker eller corruptors etc.

Det er faktisk slik at vist fienden får nok bc's så kan du mer eller mindre ikke gjøre noe som zerg (du kan prøve litt corruptor kiting, men d failer til slutt)

enten så må du stoppe terranen tidligere, før han får for mange, eller så må du Bruke d faktum at bc's er trege og base-switche som faen (og vist han deler opp gruppen ganker du hele armeen på en av de, og da vinner du sikkert

Dette er rett og slett bare et faktum i sc2 som d er nå :C

Lenke til kommentar

Hahahaha, fy faen jeg lo, genialt! Men jeg forstod ikke "In space, everyone can hear me scream. Because im the banshees, get it?" :dontgetit:

http://no.wikipedia.org/wiki/Banshee

Bansheene følger bestemte familier, og varsler et familiemedlems bortgang med sitt karakteristiske skrik.

Tror det har noe med det å gjøre :p

Regner med folk her inne som spiller Terran har prøvd å markere troppene dine og skrevet /cheer eller /dance :p

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

http://dictionary.reference.com/browse/banshee

banshee - 4 dictionary results

ban·shee   [ban-shee, ban-shee] Show IPA

–noun

(in Irish folklore) a spirit in the form of a wailing woman who appears to or is heard by members of a family as a sign that one of them is about to die.

URP DURP I R SLOW

Endret av Daniel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...