Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Hvem du kommer mot er helt random. Rett og slett.

Det hjelper veldig mye å trene mot AI når du er veldig dårlig, eller veldig bra. Grunnen til at det er nyttig hvis du er veldig bra er å fikle rundt og finjustere builden din.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er det jeg også mener. Når du begynner å komme opp i Gold eller Platinum er det litt for seint å skifte rase. :)

Jeg har spilt både zerg, terran og protoss i gold jeg :p

Vanskelig å bestemme seg, blir slik at man digger en rase en kamp alt funker, så går det til helvete og så føler man bare at man ikke har noe å stille med. blahrg.

Lenke til kommentar

Det er det jeg også mener. Når du begynner å komme opp i Gold eller Platinum er det litt for seint å skifte rase. :)

Nåja, spiller med flere random fra platinum, og de har ikke problemer med å spille med alle raser. Det værste som skjer er jo at man ranker med litt, noe som egentlig bare er greit dersom man skifter til en rase man ikke er spesielt flink med.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Man vinner/taper?

Det skjønner jeg jo :p Men jeg og en kompis er på 3. plass i 2v2 Bronze, når er det vi går opp til silver hvis vi fortsetter å vinne?

Lenke til kommentar

Man vinner/taper?

Det skjønner jeg jo :p Men jeg og en kompis er på 3. plass i 2v2 Bronze, når er det vi går opp til silver hvis vi fortsetter å vinne?

Du spiller deg opp til 1. Plass og vinner en kamp til.. Sånn virker det ihvertfall som det fungerer.

Lenke til kommentar

Hvorfor ser en aldri/sjeldent carriers eller void rays i kamper på et høyt nivå? Er ikke uvanlig å se hverken broodlords, battle cruisers, collossus, thors og ultralisks? Men aldri carriers?

Void rays brukes vel mest som harass tidligere i kampene, når det kommer til carriers så tror jeg de er altfor lette å countre. Ihvertfall det jeg føler når jeg får carriers mot meg.

Lenke til kommentar

man blir en bedre spiller ved å kunne alle rasene. og man lærer best alle rasene ved å spille med de.

synd man ikke kan ha en "konto" eller whatever for hver rase. thou man kan jo bare spille custom games til man blir god nok

Lenke til kommentar

Man vinner/taper?

Du spiller deg opp til 1. Plass og vinner en kamp til.. Sånn virker det ihvertfall som det fungerer.

Neh. Er nok heller at man jevnt vinner kamper mot spillere som er i divisjoner over deg. ;)

Lenke til kommentar

Void rays brukes vel mest som harass tidligere i kampene, når det kommer til carriers så tror jeg de er altfor lette å countre. Ihvertfall det jeg føler når jeg får carriers mot meg.

Men det er vanskeligere å kontre broodlords og BC iforhold?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...