Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mulig og ha flere lag i 2v2? Altså, jeg spilte nylig 2 2v2 kamper med en person. Dette var da placement kamper.

Så spilte jeg nå nettop 2 kamper til i 2v2, men denne gangen med en annen på laget. Det jeg la merke til var at når jeg skulle finne game hadde jeg fått 5 nye placement kamper. Dette er jo greit nok, siden vi var et "nytt lag".

Men det jeg lurer på er om jeg etterpå kan spille 2v2 kamper med han første, og da bare ha 3 placement matches igjen. Altså, blir det første laget mitt lagret selvom jeg begynner og spille sammen med en annen?

Det er forskjellige leagues for random lag og pre-made. Jeg går ut i fra at når du signer opp for 2v2 alene, så møter du kun andre som også spiller med en random partner. Når du signer opp med en venn så møter du også kun andre som har signet opp sammen.

En ting til. Har hatt småhakking i alle de 4 siste kampene mine. Har sjekket nettet, og skrudd ned grafikken. Men ingenting har hjulpet. Alle lagger, så skal vel ikke ha noe med gpu'en min og gjøre?

Mulig det er noe tull med battle.net siden jeg ikke hadde samme problemet i forigårs. Noen andre som har erfart dette idag?

Jeg har også merket litt hakking i dag, når jeg spilte med en venn. Hadde også mye trøbbel i WoW i dag. Mulig bnet sliter.

Lenke til kommentar

Sånn jeg har forstått det har du og x et lag og dere vil selvfølgelig spille videre på det laget (placement, rank osv).

Jojo, men kan "jeg og x" ha et lag som er ranket i ladder, samtidig som "jeg og y" har et annet lag som også er ranked?

Altså to individuelle lag i 2v2

Lenke til kommentar

Sånn jeg har forstått det har du og x et lag og dere vil selvfølgelig spille videre på det laget (placement, rank osv).

Jojo, men kan "jeg og x" ha et lag som er ranket i ladder, samtidig som "jeg og y" har et annet lag som også er ranked?

Altså to individuelle lag i 2v2

Jess, slik jeg har forstått det har du og x et lag og så har du og y et annet lag, som kan være rangert på ulike steder.

Det står jo også på profilen din "beste rangerte lag i 2v2" som eksempel.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

Spilet nettopp en 2v2 match med en kompis og han disconnecta etter 6 minutt. Motstanderne var tøffe nok til å si "gg" idet han disconnecta men jeg bestemte meg for å kjempe tilbake for alt det var og presterte faktisk å vinne, tror de ble ganske overrasket :p

Greit nok, 2v2'en ligger i bronze league men likevel, føltes godt.

Lenke til kommentar

Spilet nettopp en 2v2 match med en kompis og han disconnecta etter 6 minutt. Motstanderne var tøffe nok til å si "gg" idet han disconnecta men jeg bestemte meg for å kjempe tilbake for alt det var og presterte faktisk å vinne, tror de ble ganske overrasket :p

Greit nok, 2v2'en ligger i bronze league men likevel, føltes godt.

Hadde vært veldig fornøyd med det også, uansett hvilken league man spiller i ;)

Lenke til kommentar

Apropos leste noen poster lenger bak her med hvorvidt det var mulig med "heroes" i sc2 og det er definitivt mulig. Et av mine første custom map kunne man velge blant two heroes (protoss eller terran) som levlet opp og fikk andre skills etterhvert som de fikk mer levels.

Systemet var ikke like rafinert som i wc3 så klart, fikk automatisk skills istedenfor å kunne velge selv men jeg regner med de får til det og. SC2 map editoren skal visst være veldig dynamisk ^^

Lenke til kommentar

Er så jævlig oppgitt nå at jeg like så godt har lyst til og avinstallere SC2 fordi den tar unødvendig plass. hver gang jeg spiller, ender jeg opp med å bygge ufornuftige setups og blir rusha med en gang eller downa av andre taktikker. Jeg klarer bare ikke få noe orgentlig strategi på gang. Taper hver eneste match og har mistet spillysten totalt. Hjelp til å finne meg taktikker? Når jeg mener taktikker er jeg ikke inntresert i hva jeg skal gjøre, men building setup fra punk 1 til punkt ....x

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...