Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller Singelplayer gleder meg til å prøve mp og gruer meg litt tror eg må øve meg med AI først.

 

Hvilke folk havner du med nå du starte mp? Tenker på vanskelighets grad? Blir du plassert med andre som nettopp har begynnt å spille mp? Vett det er ranking men den trenger vell noen kamper får å plassere deg.

 

Mangen som spiller sp på hard? Det oppdraget du skal beskytte convoien er vannvittig vanskelig! Har restarta 9 ganger! Men nå tror eg det går i boks :)

Endret av Xp3ri3nZ
Lenke til kommentar

Ikke vær redd for å tape, det vil man gjøre mange ganger før man lærer noe:) Det ble sagt i en commentary på YouTube at de asiatiske spillerne er bare opptatt av å forbedre seg, mens de vestlige bare er opptatt av å vinne. Tror det er noe der, kjenner meg igjen :)

 

Du blir god på det du øver på, så hvis du spiller mot AI blir du god mot AI, men vil du bli god i MP bør du spille MP!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spiller Singelplayer gleder meg til å prøve mp og gruer meg litt tror eg må øve meg med AI først.

 

Hvilke folk havner du med nå du starte mp? Tenker på vanskelighets grad? Blir du plassert med andre som nettopp har begynnt å spille mp? Vett det er ranking men den trenger vell noen kamper får å plassere deg.

 

Mangen som spiller sp på hard? Det oppdraget du skal beskytte convoien er vannvittig vanskelig! Har restarta 9 ganger! Men nå tror eg det går i boks :)

 

Du trenger ikke å øve på AI først, du lærer mer av å tape. Også blir du plassert med andre som ikke har spilt så mye før.

 

Kom inn i bronse rank 8 :new_woot: aner ikke hva det betyr, regner med at jeg ikke er så god, men jeg hører endelig til et sted! :D

Lenke til kommentar

Testa challenges og de er jeg rimelig sikker på at har noe for seg. Du lærer to spesifikke deler av spillet:

  • Unit micro
  • Hvilke units som fungerer bra mot hva

 

Det er også mye å hente på å kjøre igjennom builds på maps som "build order tester" eller lignende. Da blir det litt lettere å huske på alt du skal gjøre hvis du har buildet i blodet.

 

Det som gjenstår da er å kjøre alt det her samtidig, scouting og å justere strategien sin etter hva motstanderne gjør. Dette får man kun lært i multiplayer mot mennesker. ;)

Lenke til kommentar

Er det mulig og ha flere lag i 2v2? Altså, jeg spilte nylig 2 2v2 kamper med en person. Dette var da placement kamper.

Så spilte jeg nå nettop 2 kamper til i 2v2, men denne gangen med en annen på laget. Det jeg la merke til var at når jeg skulle finne game hadde jeg fått 5 nye placement kamper. Dette er jo greit nok, siden vi var et "nytt lag".

 

Men det jeg lurer på er om jeg etterpå kan spille 2v2 kamper med han første, og da bare ha 3 placement matches igjen. Altså, blir det første laget mitt lagret selvom jeg begynner og spille sammen med en annen?

 

Om det var et forståelig spørsmål >.< Finner ingen god formulering på det akkurat nå.

 

En ting til. Har hatt småhakking i alle de 4 siste kampene mine. Har sjekket nettet, og skrudd ned grafikken. Men ingenting har hjulpet. Alle lagger, så skal vel ikke ha noe med gpu'en min og gjøre?

Mulig det er noe tull med battle.net siden jeg ikke hadde samme problemet i forigårs. Noen andre som har erfart dette idag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...